Selasa, 13 April 2010

zoo plak...

ari isnin plak kami plan nk bw budak2 tu g zoo plak..hehehe sian lak takan nk dok umah je budak2 tu...budak2 tu lah yg syok tgk binatang2 tu...

ni sebutan danish kalo npk ini binatang...afant (elephant)...mau/iger (harimau/tiger)...fah (zirafah)...badak sebut ok hahahaha

kami naik train ni haaa..sng skit..dia akan stop kat satu tmpt..yg dekat ngan binatang2 tu..x yah jln jejauh...tp kena walk2 gak kalo nak tgk yg dlm2 tu...

aksi adik badik...suke aku tgk danish ni layan adik dia...

igtkan pas g zoo nak g AQUARIA..sbb danish ni suke sgt ngan fish...cancel sbb kat zoo pun dah ada fish byk..peguin pun ada...hehehe

plan nk g jln2 lg...kat zoo ni pun rs nk pitam..so terus balik umah jek..fengsan kami anak beranak..hahahaha

11 ulasan:

  1. dh lama aku tak bawak bebudak ni gi zoo. tak larat aku nk jalan. ngan panasnya. tunggu le aku sihat skit. sian anak2 aku tu..

    sronok tgk danish layan si arwen..sweet!

    BalasPadam
  2. sib baik ko cancel .. aquaria hanya ado ikan2 jek .. yg lain2 tu skit2 jek .. aku rs cm x berbaloi jek g aquaria... kat zoo aku rs beter lg..

    dh lama x g zoo

    BalasPadam
  3. akak..lawa la baju yang akak pkai..beli maner erk...

    BalasPadam
  4. hamboih!!seronok betul lu org ha!!!chanteekk!!!

    BalasPadam
  5. Salam...Seronoknya tengok akak n family jalan2 g zoo..ha ah..aquaria ada ikan je..tu pun sikit,bes g zoo lagi

    BalasPadam
  6. sronok anak2 sis dpt tgk afant, iger n fah yer...hehehe..sronok tgk family sis..ni xsabar nak kawin nieh..hakhak

    BalasPadam
  7. best nya dpt g zoo, da lama tak g zoo..last pegi tahun 2006 tu pon zoo melaka..ngeee

    BalasPadam
  8. sweetnyer Danish melayan Arwen tuhh...sejukkkk perut mama kau danish hoiii....

    BalasPadam
  9. bestkan ko dpt berjalan sakan?jeles aku.. dh lame x g aquaria..

    BalasPadam
  10. haa..bes g zoo..tapi ponatt bejalann ;)

    BalasPadam
  11. kak cantik baju ko..aku pinjam leh....lari tajuk ni...seindh kat zoo tu aku leh terpandang kak ko jeee....

    BalasPadam