Rabu, 14 April 2010

makan sate @ kajang

mlm isnin tu kami pakat2 nak g makan sate plak..cam biasa lah kajang tu kt mn lg kan yg femes...mula2 tu pesan 70 cucuk..od lak kata x cukup...last2 pesan 100 cucuk....dah mkn sate bru lah kami bertolak balik ke penang..jam 11 mlm..smpi penang 2 pg..tgklah laju x laju od bw...aku kt belakang monitor je beliau..yelah takut gak..od lepas jek 140-160 aku jerit..woi woi..igt danish arwen sm..kahhhhhhh

mil aku ngan anak buah

apelah yg didiskusi budak kecik tu eh..kemain

sate ayam n daging

danish yg selera betul mkn sate mlm tu

mama dap dap..mama best2 hehehe

anak dara ngan abah berbaju itam..

otw nk balik tu..harus lah siap2 kt blkg seat tuk depa ni tido..kena adjust ape yg ptt...

nota bijik: sori kwn2 aku x smpt nak jpe korg..aku kt sn pun bkn nak holiday lm2

6 ulasan:

  1. sate kajang bsar..mkn 10susuk pn da knyang..tp klu sate biasa eqa bley mkn smpai 20 cucuk ;p

    BalasPadam
  2. satey??huuuu..lamer sgt x mkn nie..nk jgk lar..

    BalasPadam
  3. nape tak tapau aku kak..hehehe...bestnya mkn sate..100 cucuk wow.....

    BalasPadam
  4. lama aku x mkn sate kajang tapi baru mgu lps mkn sate semneyih..mantop gak..hahaha

    BalasPadam