Selasa, 6 April 2010

hEpi BesDay To Me

HEPI BESDAY TO ME..hepi besday to me...hepi besday to el tingtong
hepi besday to me...2/4 ritu besday od...ari ni 6/4 besday aku plak
molek sgt lah tu..celebrate sekali
jimat kos..kahkahkahhhhh

alhamdulilah syukur pdNYA hgga hari ini aku dpt lg hidup di dunia ini menikmati segala kebahagiaan yg kukecapi bersama org2 yg tersayang...smoga aku lebih bahagia dan melalui kehidupan aku dgn lebih baik..smoga aku sihat tubuh badan..pjg umur dan dmurahkan rezeki...smoga kehidupan aku jg diberkati olehNYA...amin...aku juga doakan diriku kuat dah tabah menghadapi hari2 esok...smoga aku juga dpt membesar anak2 aku yg aku sgt sayang....semoga aku dpt bby lg..aummmm (insyallah)...

ni aku tempek pic2 yg lepas..pic besday thn ni lum tempek lg...ni autopublish ok...aku coti rini

ni kek aku wat sndiri ok...buat kek besday tuk diri sndiri...igt lg..aku g supermarket then tepon kwn aku si her tya ape nak beli tuk bahan toping kek kat atas tu..

besday girl..kahhhhhhhhh ms ni aku slim la...huhu

kek oren aku kahkahkahhhhh

11 ulasan:

  1. hepi besday to u dalink..semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah... :)

    www.cikmin.com

    BalasPadam
  2. el...happyyyy besday..jgn notty..hihi

    BalasPadam
  3. el. hepi bufdayyy..smgaa murah rezeki ko yer.. aminn

    BalasPadam
  4. sedap kek hg tue....bila nk buat utk aku..

    aku dh wish kt fb kan....apa2 pon hepy besday lg...semoga impian hg tcapai jua satu hari nnti..

    BalasPadam
  5. kontrol ayu lak ko kan?ahhaare

    BalasPadam
  6. apie beday to u el..sowie lambat wish kat sini..ahaks...walau pun kek ko senget benget..whakakka..tapi buah2 atas kek tu sgt la menarik..semoga ko sihat selalu..murah rezeki anak banak..bahagia hingga akhir hayat..aminnnn

    BalasPadam
  7. happy belated birthday buat ko kak el terchenta....moga ko di kurniakan cahaya mata lagik..hahahaha....murah rezeki dan panjang umo...

    BalasPadam
  8. HEPI BESDAY... HEPI BEST DAY...HEPI HEPI HEPI BEZZZ DAY EL... waahhh.. aku x pasan la birday ko... huhuu.. sowi.. niway,..aku doakan ko pjg umoq, murah rejeki.. bahagia ngn od n anak2 ko hingga syurga.. n kekalkan ke'tingtong'an ko tu smpai bile2...aku suker...

    BalasPadam
  9. Hepy besday yanggg oii..!!!

    moga kau dilimpahkan rezki yang berganda-ganda taun nih.dikurniakan kesihatan yang baik dan idup kau bahagia anak banak hingga akhir hayat..Amin

    BalasPadam