Jumaat, 30 April 2010

adam oh adam

sape tgk akasia ADAMAYA..mostly ada yg tgk..kaum adam pun sure tgk gak bgs2..
aku mmg layan cite ni..syok abis...
ok rmi yg suke ngan adam kan..perghhh suami yg baik mn nk dpt suami cam tu zmn skrg ni...setahu aku adam x pernah sekali marah ke maya..kalo ada pun xpernah tinggi suara..lembut jek..yg paling best part yg adam nak "tut" ngan maya..hahahahahaha
nak plak cite smlm adam ternpk si maya ngan dani berpegangan perghhhhhhh...aku igt dia nak sound la ms tu gak or balik umah...tp dia leh plak wat mcm x ada perasaan...dayus ke tu???????aku rs dua2 bersalah...dua2 ego...si adam xmo luahkan ape yg dia rs pd maya..maya pun cam tu gak
yg syok tu dani..aku mmg gelak gile karektor dani ni...nak plak bila dia bersua ngan si sara mika or ex-wife dia...cam anjing ngan kucing..kahkahkahkahhhh
dani ni cam dah giler meroyan ngan maya..x ke berdosa meruntuhkan rumahtangga org...(alahh dah cite cm tu nk wat cam mn) hehehehe

yg felik asal eh suami org nak ke bini org...yg pompuan solo lak nak ke suami org...ada tu bini org nak ke suami org...laki solo nak bini org..mcm2 lah...auzubillah zmn skrg ni...xde akai ka...korg xde belajar agama ka (cam aku baguih)..dpt yg cantik lawo cun tahap dewa dewi pun nak cari lain...dh dpt suami mithali pun nak cari laki lain....arrrrrrrrrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (#(*R(F U#(U@(@(!@_...emo emo emo...:)
papepun aku nk ucapkan
SELAMAT HARI PEKERJA