Rabu, 3 Mac 2010

Tips dr. Dr. El ting tong kelabu asap

Bila kita sudah lama berkahwin susah untuk memulakan sesuatu yang dulunya lazim kita lakukan semasa baru kahwin. Kadangkala akibat dari perpisahan yang lama atau sesuatu pertengkaran masing-masing malu untuk melakukan gerakan pertama. Di bawah ini ada beberapa tips untuk menggoda pasangan. Harap-harap anda akan berjaya.

1) Cuit-cuit - tgh dia bz wat keje n tension cuit2 lah..kurang skit stress
2) Kenyit2 - sekali sekala buatlah..sj usik2 hehehe
3) Ops, maaf terpegang - nak pgg gear terpegang peha..haha
4) Mandi tanpa tutup rapat pintu bilik air - ni jgn wat ms anak2 tgh dok ada...tutup2 rapat gitu...mn lau tau si dia nek geram tgk..kahhh
5) Tersentuh tangan - rajin2 gerakan tangan..pas2 minta maaf...hehe
6) Urut mengurut - urut bila2 ms...pndai2 la korg
7) Usik mllui telefon - buat cm slh no. usik2 ngan kata2 nak mengurat ke..hahaha
8) Suapkan makanan - bkn anak je..si dia pun sekali nak juga..mkn beradap sanding bleh plak...
9) Betul2kan rmbot - kurang terurus ngan bz bekerja..ape lg sikat lah rmbot or belai2
10) Jalan cam itik pulang petang - kahh ini x leh bla...asyik jln laju..mn nak stim..sekali sekala jln lengang lengok baikkk..kahhh baru si dia nek geram kahhhh
11) Ops..tuala terlepas - kahhhh ni best...pas mandi sj2 lah terlepas tuala dpn si dia..aiseyy tgu lg..hikss
12) Jeling2 manja - cam nak ngorat..
13) Gesel2 - sekali sekal gesel2 ni syok
14) Cubit2 sayang - jgn terlampau smpi merah2 hahahaha
15) Hembus pd telinga - hembus lembut..jgn le kaso..ape pun xde feel..hahaha
16) Ciuman di dahi - dpt merapatkan kemesraan..tgu lg..buatlah..hahaha
17) Sembur myk wangi dlm bilik - pastikan sntiasa umah dlm bau yg menyenangkan...bila tenang projek mali..kahhh
18) Tolong betulkan bra..eh baju - amek peluang sesama sndiri hiksss
19) Bisikan kata romantik pd telinganya

GUD LUCK..kahhhh

18 ulasan:

  1. waduh2 tips yg amat baguih !!!
    tak sabar nak kawen....APAKAH ???

    BalasPadam
  2. el...aku kadang nak pegang pehe terpegang gear plak..cam nerr yerr???ho..ho..horlick..

    BalasPadam
  3. ni apa ini?????


    KAH KAH KAHHH!!!!!!


    LAWAK LA WAKS!!!

    WARGH!!!!!

    hampeh el!!!hahahaha...

    BalasPadam
  4. tips2 di atas majority telah diamalkan....hehe

    BalasPadam
  5. gua nak sentap tuala sapa...???

    BalasPadam
  6. erk, AJ tu ada napsu ke? kahhhhhhhhhhhh


    mmg betoi tip2 hang ni EL! bagussssssss.

    BalasPadam
  7. baguih2...byk benda yg ditinggalkan...

    BalasPadam
  8. AJ~kawen jgn lupa jemput...

    BalasPadam
  9. mel~pasni ko tuko lak...nk pgg gear terpegang pehe..ok..oraittt

    BalasPadam
  10. pakcik~ape hampeh2...lu pun nti kawen jgn lupa ni tips ok..oraittt

    BalasPadam
  11. zura~bgs2..bini sapalah tu..kahhhh

    BalasPadam
  12. eddie~lu sentap lah tuala sndiri..kahhhhh

    BalasPadam
  13. aj~of kos lah ada napsu kan aj..kahkahkahhhh...a'ah bgs tuk aku jugak tip ni..ahoiii

    BalasPadam
  14. dayah~hehehe pasni kenalah amek tau kan...hehehe

    BalasPadam
  15. KALAU WAT NGN BOYFRIEND MCMN EL?
    TANG TERPEGANG PEHA TUH

    BalasPadam
  16. cc~kan leh say sori..kahhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  17. Walaweiiiiiiiiii!!!

    Hehehehe...
    Gua sedang MONITORING CONTEST CASA EPOIANNNNN!!!! hehehehehehe

    Tq Dik Nun ter....
    Harap2 Awak Bertuah....

    Tq For This Entry!!!

    Walaweiiiiiiiii!!

    BalasPadam
  18. ni betol bakal menggoda jiwa dan raga ni;p

    BalasPadam