Ahad, 7 Mac 2010

teruja...

yessssssssssss
konfem kami akan terjah sepang bln dpn..yahooooooooooo
yabedabedoooooooo...org nk banjer kan..gunung everest kami tadahkan..
dh lm nk g tgk..tp asyik tertangguh je..so kali ni...konfem tiket sudah beres dibeli mgu dpn
baru leh g amek...teruja teruja terujaaa..nk tgk live lg..asyik tgk dlm tv
bkn F1 sj aku minat..GP pun sm gak..kalo tgh racer tu dok kasi koner baikkk aku pun koner sekali..kahkahkahhhhhhhh GP akan kami terjah jugak nti...insyallahhhh nk jpe rossi...kekasih lm..hahahahaktuiiiii

adik beradik beraksi di booth F1

pas dh book tmpt...kami terjah Chilis lak..lm x g mkn kt sn...asyikkkkk

anak2 yg terkawal..kahhhhh

kalo g chilis x mkn beger oldtimer ni x sah....


23 ulasan:

  1. wahhh ada org sponspor f1 tue...best la ang...

    BalasPadam
  2. fuyoooo gilerr bestttt....

    lapo lak nengok mu nunjuk berger tu :p

    BalasPadam
  3. El..bestnye ade org sponsor.apa kata ko sponsor aku
    Plak..hakkkktuiiii kata ko!hik3x

    Beb..bab layan f1 & gp ni mengingatkn
    Aku pd sorang bespren aku..samala cam ko
    Dia minat gig jugak..ko ??

    BalasPadam
  4. kim salam kat rossi tu erk...hahahaa!!!

    leleh aku tgk burger tu weiiiii

    BalasPadam
  5. wei....saper sponsor ko nk pi tgk F1....???saper...saper??? aku nak gak...wakkakaka

    BalasPadam
  6. wahh kooo... nk g tgk desupppdesupp yekkkkk... aku yg dok kl ni puntgk dlm tv jek .. maleh beb , paneh uhhuuhuh. lain ler kalau dok tmp\t VVIP kan kan

    BalasPadam
  7. el... teror giler anak arwen tu makan chicken wing.... kalau aku si Jay tu pun still tk panadai lagi makan ...kalau tulang tu...dia suka ler..... dia jilat2 jek mcm mkn lolipop...( kan dia anak jin so mmgler mkn tulang tk mkn isi ayam hahahahar)

    tgk ko mkn teringin ler plak... weekend ni ajak mak ayah g makan sana lerrr

    BalasPadam
  8. zura~yelah org sponsor..duit sndiri..haram x dpt g..

    BalasPadam
  9. weihh..cayalah el ko disponsor utk tengok GP sepang...bukan calang2 tuhh...tp skang ni mosim panas lah el..apo punn..aku tumpang jelous lahh...hikhik...

    nanti kasi tunjuk erkk..

    BalasPadam
  10. liana~hahahaha tu la bit bite...mkn sebelah pun dh kenyang

    BalasPadam
  11. bed~mmg best kalo ada org sponsor..laju je..hahaha aku nk sponsor diri sndiri pun x lps nak sponsor ko..kahhhhhh dulu ms kapel ngan od aku layan gig..skrg ni x dah...dah taubat..kahkahkahhhh

    BalasPadam
  12. kak za~hehehe lmbt smpi beger tu smlm...depa lupa nak kuar dgg tu dr freeze...sib bek anak2 x buat pagai..kalo x..beger haramm aku nk jamah..hikss...rossi?ok t jpe dia aku akan smpikan...hiksss

    BalasPadam
  13. kak irma~org yg sponsor ni ada hubungkait ngan F1...jeng jeng jenggggg

    BalasPadam
  14. peah~mmg aku ikutkan xmo pi...sbb kan musim panas..tp org dh banjer takan tolak beb...rugi laaa..tp aku bkn kat tmpt VVIP..tmpt vvip pun riban weiii..ni tmpt yg ada sheet pun dh kira ok..x lah panas kira bw kipas kecik tu pun dh ok...

    BalasPadam
  15. ayien~a'ah arwen ni sllu dia nk mkn sndiri..even nk makan nasi pun dia nk mkn sndiri..kalo dia mkn jenuh berjam2 suh abiskan sbb dia mkn alahhhhhh ciput je kat tgn dia..tau lah tgn kecik...hahaha kalo x bg..dia xmo mkn..hahahaha ...ko nk terjah chilis eh...wahhhh bw kaum kerabat plak..hapening

    BalasPadam
  16. mel~a'ah msm panas..tp hrap2 bln dpn musim panas dah stop..tp tghari beb game tu..mampos aku ..mmg mula2 tu aku xmo pi..tp org sponsor..no tolak2 lahhh kahkahhhhh lgpun kami dating berdua jer..member lain g jugak tp kalo smpt nti kt sn kmi akan jpe lah...kena bw kipas kecik..kahhhhh

    BalasPadam
  17. perghh.nak gi tgk f1!!!!hebat2..tiket bukan murah tu..anak2 ko ikut ke?pastikan telinga mereka di sumbat dgn kapas yer..hehehhe...betuah badan ade org sponsor...hurm..burger chilis tu wat aku x tentu arah.!!!

    BalasPadam
  18. sya~hahahaha org banjer surelah hebat...kami dpt tiket murah je sya...kalo kat stand tu surelah mahal beb..huhu jdlah kan ada org sponsor..hahaha...ha ape lg sya g terjah chilis..chilisss sdg menanti mu..kahhhh oh ye anak2 x ikut..kami dating dua..yahooooo

    BalasPadam
  19. nangesssssssssssssssssss

    BalasPadam
  20. ai~sabo yer..aku fhm..kahhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  21. perghhhhh ader sponsor tuhh...cayalah beb..pegi jangan tak pegi..best tuh..

    dak arwen dah bleh makan sendiri yerk..senang la kau,makin muncit la kau pas nih..anak-anak dah besau..huhu

    badan danish mantap betul lah...geram tengok...

    BalasPadam
  22. shi3la~bru skrg ko nk komen eh...mn lm menghilang...dah ok ke skrg..hope oklah kan..a'ah badan danish mantap..tu lom tgk dia bogel..mau pengsan..kahkahkahhh kuat mkn nasi ini budak...arwen orgnye berdikari..

    BalasPadam
  23. dah lama xmkn oldtimer di chilis..huuhu..sedap2..

    BalasPadam