Khamis, 11 Mac 2010

suatu ketika dulu

suatu ketika dulu od adalah flatland/street biker...
dan ketika itu aku masih baru jd gf beliau...wekkk
g mn2 pun rmi kenal beliau...aku malu2 ketika itu..kahkahkahhh skima tau ms tu aku...cam harammm jer...
beskal bmx tu od ada simpan lg...
nak train danish ke arah itu..bleh?????
skrg ni ntah leh lg ke x od nak buat cam gitu...aku rs mau terpeliok od kang....
dulu bleh la ringan..skrg kahkahhhhhhh
ada satu lg psl od aku nk cite..ms zaman kami kapel2 dulu...tgu nxt n3 ok..oraitttt

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

21 ulasan:

  1. ceyyy citer tergantung... potong stim tu tol :p

    BalasPadam
  2. lorrr....sambung ek....cepat tau

    BalasPadam
  3. ade pic od tgh wekang bmx x?

    BalasPadam
  4. liana~kahkahkahhh padan muka..kehkehkeh

    BalasPadam
  5. mazru~cepat x cepat ghase2 lmbot ko sbb ada skit mslh..hehehe tp gua akan cite gak...ngeri woooiii hahaha

    BalasPadam
  6. mazru~xde pic..ms tu dia no profile..ngeh3...tp beskal bmx tu dia ada simpan..nti gua amek kasi lu tgk...tp gua cite nk betul x tipu..kahhhhh

    BalasPadam
  7. wah men bmx rupanya hubby u best best

    BalasPadam
  8. ur wife was a flatland/street biker??
    awesome!

    BalasPadam
  9. kak..sambung cite pat..huhu

    BalasPadam
  10. apa ni el, cerita sekerat-sekerat...

    BalasPadam
  11. oo..////od lu gitu dl yea.....terer2!

    BalasPadam
  12. sue~nti rrr..tgh kumpul bukti..kahhhh

    BalasPadam
  13. sasha~a'ah dulu2 lah...ms skul n ms studi...cam x caya je dulu ms jd gf beliau..hahahaha

    BalasPadam
  14. ayie~not his wife..her hubby..his wife takat lepas handle bleh la..kahkahkahhh

    BalasPadam
  15. bieyra~t ye dek..akk tgh kumpul gmbr2 nti x syok la cite xde gmbor nti kata rekaan semata2..kahkahkah

    BalasPadam
  16. eddie~cite satu lg nti la dulu...cam gua kata td..ada mslh skit..kahkakahhh

    BalasPadam
  17. pakcik~a'ah dulu mmg dia aktif..skrg ni aktif ngan bini dia je..kahkahkahhhh

    BalasPadam
  18. main BMX lagi tak sekarang??

    BalasPadam