Selasa, 9 Februari 2010

waduhhhh gantang sehhhh

sapelah rembat baju aku ni.....siot betol...kena pecut laju2 ni..malu aiii taw...




customs official : may i know your name?
arriving passenger : batman
customs official : what's your name?
arriving passenger : my name is batman
customs official : trying to be funny?what's your surname?
arriving passenger : super-man
customs passenger : So you're telling me your name is Batman Superman
arriving passenger : Yes
customs passenger : Arrest the guy!!

when they had him at the custody, he was asked to show identification:






nota bijik: ada jugak eh dlm donia ni..hiksss


15 ulasan:

  1. DAH BAPA JADI suparman, mestilah anak kena ada 'man' gak..

    anak kepada Batman saper ar nanti..

    BalasPadam
  2. hahaah..sedih aku tgk name dia.haahhaa

    BalasPadam
  3. atok dia apa ekkk?
    spiderman?
    aultraman?

    BalasPadam
  4. hahahahhaa... kesian dak tu seumur idup kena gelak pasal nama dia..aku nk sambung gelak aku el.. lawak tol kahakahakahaa..

    BalasPadam
  5. ada pa nama cenggitu..ang br tau tue...hahahaha...

    bj kawan tu x de sbb melayang sbb speed laju sgt...hikss

    BalasPadam
  6. WAKAKAKAK
    aku nak bagi nama anak nanti spiderman laba-laba

    BalasPadam
  7. ahhahaa...x tahan lar nama dia. Lagi 1 nie lagi best kak. JAWA KING. kih..kih..
    Ader x nama org usop bin sontorian??

    BalasPadam
  8. he3...mesti mak die wonder woman...hahahaah

    BalasPadam
  9. simpati aku kt budak tu... :(

    BalasPadam
  10. hahahaha...bongoks....merempit pakai spender aje!!!

    batman?arrest him!kah kah kah!!!

    BalasPadam
  11. mantopppp..i loike reddd wakakakkakaka

    BalasPadam
  12. adoiii el nape lah malang nasib budak tuhh..aku rase bapak dia ni dah berangan awal2 lagikk nak boh nama anak dia tu ..pasal dah nama dia suparman...

    BalasPadam
  13. alahai.........real ke ic nih???parents dia suker nengok cite batman nih.

    BalasPadam