Khamis, 11 Februari 2010

busuk la lu...kahhhhh

kadang kala
ketika kita menangis
tiada org npk tangisan kita

kadang kala
ketika kita risau
tiada org npk kerisauan kita


kadang kala
ketika kita gembira
tiada org npk kegembiraan kita

*

*

*

*

*

*

*

tapi kalo KENTUT!!!! sekali jer cukup
kahhhhhhhhhhhh berdekah3


nota bijik: ritu ms aku nak bkk ofis, ada lecturer ni (hindu) berumur
sekali tu dia kentut...booooootttttt prutttt masyallah...sgt2 asyik bunyi nyer...
sib bek org tua beb...aku leh control gelak..dia plak pas kentut2 tu tgk aku..aku
pun wat berudu jer lah...adoi..org tua kalo kentut..mmg hodoh..kahhhhhh


9 ulasan:

  1. tua ke muda ke kalo dh bunyi giteww bantai gelak je...

    hahaha

    **bunyi kentut kak el cna erk??

    BalasPadam
  2. wakakakaka...mesti seksikan uncle hindu tu kentut.....lolollolo

    BalasPadam
  3. hahaha bapak mertua aku pun kalau kentut wat bodo jer ngan org sekeliling dlm umh.. seolah2 xde yg terdgr, xde yg terbau kahakahkah...

    BalasPadam
  4. hehehe...nakw at camner..sabau aje larr....

    hahahahaha

    BalasPadam
  5. masyaAllah kentut x dpt di control la tue....bleh dia tgk muka ang noh..bdekah2...

    BalasPadam
  6. kah kah kah..ade x bunyi kentut ayu2...heeeeeeeeee

    BalasPadam