Sabtu, 27 Februari 2010

ayam oh ayam

Razak pergi ke sebuah restoran kegemarannya dan memesan ayam panggang seekor. Beberapa minit kemudian pesanannya sampai..Tapi sedang dia menikmati makanannya..pelayan yang lain menghampirinya dan berkata...

"Maaf encik...itu sebenarnya pesanan lelaki yg ada di sn tu. Dan ini merupakan stok ayam terakhir yg kami ada..Maaf ya encik."
Razak menoleh ke arah lelaki yg ditunjuk, ternyata badannye besar dan gagah..lalu berkata,
"kerana terlanjur sudah makan sedikit..jd ayam ini milik saya. Lagipun saya juga membayarnya."
Sementara si pelayan restoran npk kebingungang, lelaki gagah tadi dgn wajah marah sambil membawa pisau menghampiri Razak.

"Hai budak..jgn sentuh lagi..!!!Apapun yg akan engkau lakukan terhadap ayam itu akan aku lakukan juga terhadap engkau. Kalo kau potong kakinya, aku akan potong kaki engkau. Kalo engkau potong perutnye, aku akan potong juga perutmu. Pendek cerita..apapun yang engkau lakukan, akaan ku lakukan juga pada engkau."

Razak terdiam beberapa minit..lalu perlahan-lahan dia mengangkat ayamnya, membawa ke mulutnya dan menjilat bontot ayam tersebut....

kahkahkahhhhhhhhhhh gelak guling2 berdekah3...x leh bla la
korg igt apa seterusnya yg berlaku....

31 ulasan:

  1. hahhaaha yg last tu x tahan..sanggup ke lelaki sorang tu nk jilat bontot ayam tu...hehehe



    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  2. yanmie~tu la psl..gelak guling2 taw..sure kuo bijik mato laki tu kan..kahkahkahh

    BalasPadam
  3. jilat bontot...?


    it's been a while, hmmm....

    BalasPadam
  4. eddie~ape yg its been awhile..kahkahkahhhhhhhhh jgn bontot org sudahhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. Confirm tak sanggup buat.. Haha.. Kelakar giler!

    BalasPadam
  6. Jilat bontot la.ada berani???huhu

    BalasPadam
  7. muahahaha... padan muko laki besar tu..

    BalasPadam
  8. baca penuh khusyuk dari awal cerita..sampai kat part last gelak guling2..miahahaha..

    BalasPadam
  9. bontot ayam tak sanggup beb....manusia...kahhhhhhhh....
    kl bontot ayam pas masak sedap gak...

    BalasPadam
  10. hawa~mn tau org lelaki tu gay...cane..kahhhhh

    BalasPadam
  11. bed~hahahaha lelaki tu besar dan gagah..ko rs brani ke dia...tgk2 mau lari ribut taufan..hiksss

    BalasPadam
  12. liana~hahah tu lah kan..kalo disambung apelah jdi plak..huhuhu

    BalasPadam
  13. zati~kahhhhhhh tu la psl..igtkan ape lah ayam kan..sekali haa mau lelaki gagah tu kecur telur beliau..hiksss

    BalasPadam
  14. miemiey~hahahah rs2 lah bontot memasing..halal kahhhhhhhhh jgn luar tabii sudah...berdekah3

    BalasPadam
  15. haha..
    kelakar gila doh..
    dasat dasat

    BalasPadam
  16. shamin~tu la pasal..gelak guling2

    BalasPadam
  17. hahahaha....bongok!!!!kah kah kah!!!!!

    BalasPadam
  18. hakhakhak..padan muka mamat tu

    BalasPadam
  19. Hahahahah bijak sungguh Razak!!

    BalasPadam
  20. pakcik~sape yg bongok beb..hahaha

    BalasPadam
  21. eqa~mau terlopong mamat tu kan...kahhhh

    BalasPadam
  22. is~a'ah bijak2...anak sapalah tu..hehehe

    BalasPadam
  23. kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

    musti jantan tu terkulat2 tengok budak tu..

    BalasPadam
  24. kahkahkah.. berdekah2 lepas aku membayangkannya.. ada jer ko nyer citer ehh.. haha

    BalasPadam
  25. ai~bkn terkulat ..dh jd kejung pe..hahaha

    BalasPadam
  26. sue~hahahaha sure terkelu mamat tu

    BalasPadam
  27. mella~aku bab2 lawak2 ni suke kongsi ngan korg..jom gelak rmi2..kahhh

    BalasPadam
  28. KAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

    tajuk je dh bikim aku gelak2...

    mmg lawak gilos

    BalasPadam
  29. PANDAI GAK SI RAZAK TU...

    kalo ler lelaki tu jilat bontot si razak, haru biru oren jingga ler jawabnya

    BalasPadam
  30. bergeliga betul otak pengarang citer ni...
    Skang ni mmg ramai berbakat nuleh citer2 cenggini, kan??

    BalasPadam