Isnin, 25 Januari 2010

tenkiu so much...CONTEST TIRU AKSI EL...[pemenang]

aku nk ucapkan TENKIU byk2 pd korg yg SANGGUP join KONTES aku yg x sebape ni...tp sgt2 MENCABAR KORG...kahkahkahhhhhhhh...aku tau rmi nak join..TP ada yg x SANGGUP nak paparkan PIC korg yg CUNG..tu kan kan kan...kahhhhhhhhhhh..tp ku SUSPENDERSSSSSSZZZZ kat mereka yg SGT2 SPOTRIM...suspektol kat korg...bkn calang2 org leh wat gitu...kahkahkahhhhhhhhhhhhhh..JOM MASOK RAJA LAWAK NTI JD GENG..OK X..kahkahkahkahhhhhhhhhhhh....

tenkiu2 guysssss....tenkiu supot blog aku..yg x join pun sama..yg beri komen...segala2nye lah luo dlm..sgt2 hargai....

oklah PEMENANGNYE....w/pun x rmi yg MASOK..nk cari PEMENANG..sgt2lah mudah...yg kelakar tu..ada sorg ni aku tgk PIC dia...sama JEK..kahkahkahhhhhhhhhhhh

PEMENANG akan dpt WANG TUNAI spt yg DIJANJIKAN...bape ribu..bape juta..bape ratus...ish ish ishhhh..TINGGI SANGAT TU YANG..kahkahkahhhhhh...nak tau kenalah tya pd Pemenangnye...hiksssss

JENG JENG JENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

PEMENANGNYERRRRRRRRRRRRRRRRR


X LAIN X BUKAN....


*

*


*


*


*

TGU HJN BLN ...KAHKAHKAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

nota bijik: jgn marah..nti kena jualllllll :)

24 ulasan:

  1. kahhhh ko ni el bikin suspen...w/pun aku tak masuk tp aku nk tau gak sape yg menang...w.ahhhhh header baru nampak....

    BalasPadam
  2. cehhh,,ko kak buat aku susp[en jerk...hahaha....bior aku tak join sama pon tapi nk tgk gak pemengnya..

    BalasPadam
  3. kah kah kah!!!!!lu ni kn...hala....

    serius mcm jebon gmbr tersebut...kah kah kha!!!!


    gua tk mng tkpe..kem slm kt bibik pun ok....kah kah kah!!!

    BalasPadam
  4. kahh , aku dh agak dh , sure ko kasi tepek gambo bukan2 punye..

    BalasPadam
  5. hahahaha....

    bulu hidung terkuar ke tu????


    huahuahuahua

    BalasPadam
  6. el nih saje wt suspen kt..engt kn da umum pemenang..
    hehe :D

    BalasPadam
  7. cepat ar..nk tau gak sapa menang...aku mmg serender dr awai..kekeke

    BalasPadam
  8. Hahahahah Memang patut pun menang ..

    BalasPadam
  9. ku ingat kan dha ade pemenang

    BalasPadam
  10. ala ko ni bikin saspender je... tak sabo nak tau gak ni..sape yg gilooo cam ko gak tu..hahahha

    BalasPadam
  11. cissssssssssssss!!!!

    pungkoq ayam sungguh! cepat le umum!! teteq aku dah berdebar2 dah ni. kahhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  12. el... ko bg aku jelah menang..aku ngah pokai gak ni..tiap2 hari pokai.. apo kes...kalau nak bg aku cabot bolo idung ko ngan idong2 sekali tercabot....yihaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  13. wahhh ada pemenang dh ye....x sabor haku nk tau...ntah gadis kampung gk ke...hikss

    BalasPadam
  14. suspen btullahhhh.... ingatkan dah tau pemenangnya sapa...

    lawak lawak.. hahaha

    BalasPadam
  15. his.. hish.. buat suspenderrrrrrrr la ko ni... ingatkan dah nak umum... nak gak aku tengok pemenang yang sport rim tu....

    kahhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  16. haha
    wat suspen je..
    tekojut den..
    ngee~~

    BalasPadam
  17. kira berjaya gak ler kontes hang ni, El..
    psal ada jugak yg berminat nak join.

    BalasPadam
  18. hahaha..belum kuar result lg ke el?

    kulit baru nampak...

    BalasPadam
  19. ish..ish...ish...ish...akak nie mmg brutal lar..hikk..hik...

    BalasPadam
  20. wakakakahhhh.. tu misai ker bulu hidung yg suburrrr hahaha

    BalasPadam
  21. hahahaha...kreatif amat la wei pmenang tu.hehe :DDD

    BalasPadam