Ahad, 31 Januari 2010

pojek malamku yg berbaloi2...puashati :P

fenatnyerrrr..tp berbaloi2...sgt2 puas hati..nilah pojek yg aku jlnkan sabtu mlm...korg igt pojek buat anak ke..sorilah...od keje...kahkahkahhhhhh
pojek aku nak baking la...ni nk torai buat tat telur ni ha...mmg feberet aku...dr aku beli..bek aku torai buat...aku tgk rmi yg pandai n kata sonang nk mmpos pejam mata je buat..amboi2..terer tu...tp mmg betul..sgt2 sng..kahhhhhh...so aku dah set nk buat jugak tat ni...tp nak buat ni kena budak2 tu tido dulu..baru leh keje..kalo x..jgn haraplahhhh...hahahahaha..so sib bek bebudak tu tido awal..kol 9mlm aku dh stat bekerja...smbil tgu tat msk smbil berfesbuk..kahkahkahhhhh

alhamdulilah..tat telur aku menjdi lah beb..pasni nak wat tat blueberi lak...kalo jd leh la wat tempahan kat kg aku ni..leh la cr duit poket kan kan kan....hikssss

mula tu aku panik..nape lah telur tu kembang jek...sllu aku tgk kat kedai leper je...kahhhhh tgu lah sejuk dulu baru lah ok...ngok tul

ranggup beb...cayalahhh kahhh

cantek kan...hiksss

aku bli acuan tu 5 kpg jek..mhl lor..90sen satu...jenuh gak ler aku buat..tp jap je wat ni

amek ko...puas ati aku sekali dpt 30 biji....mkn le puas2...

isi mantop..haruslah puji diri sndiri kahhhhhh

ni yg ke2 aku ngap..kahhhh

yg ni kali ke4..kahhhh

nota bijik: x sbo nak tgu od balik pg nti nak idang tat telur ngan kopi o..hiksss

5 ulasan:

  1. wahhhh dapnye tat telur tu.....thumb up la el.....boleh jual ni..aku lom pernah try lagi.....

    BalasPadam
  2. cantik tat telur tu. mcm beli kat bakery aje..hehe..

    psst; leh ler emel kat akak resepi tu. Akak nak wat bisnes kat kg akak gak, ngeh2..

    BalasPadam
  3. weihhh el aku pun sokerr lahhh....el bg lah aku resepi dia senang ehhhhhhhhhhh....nak toraiii gak weihhh....

    BalasPadam
  4. wahhhh....tgk gaya ang mkn mmg sedap...tp selagi haku x rase x leh komen la...kakakaka..

    BalasPadam
  5. pebret aku gak el.. weih, aku nak gak.kalo kat bakery benda alah ni ler yg ku beli..

    best l wei, hang pandai buat, aku ni obon wat pekasan jerk...

    BalasPadam