Selasa, 5 Januari 2010

pi mai pi mai tang tu...

smlm aku coti...bw arwen g injet...nes ckp..injet ni x dmm...ape lg..od lak coti..harus g jln2..smpi x tau nk g mn..nk g jauh....ishhhh kan fenat sok lak keje...lastly g jln2 cr kasut aku ngan budak2 tu...

od blikan gun tuk danish..tgklah sape yg dok men...coiii

mama korek..eh..mama borek...anak rintik

menembak je lah dak danish ni..smpikan dia g bw gun tu kat sopin mall..abis dia tembak org lalu lalang....lantakkk asal kan kamooo syp x buat hal...hikss

eyahhhhh

balik petang tu sggh g beli ayam grg...ayam grg ni mmg femes kat sg.nibong..
tgklah tu leh tahan gak org rmi....

mlm lak..ape lg laki bini ngadap lappy...
pantang aku on...od pun on..pantang od on...aku pun on
kahhhhhhhhhhhhhhh kdg2 tu berebut kau....ish2

mak bapak bz on9..anak2 dibiarkan jd cam gini lah...
memberontakkkkk..kahhhhhhhhhh

see...danish wat pagai..dia pun nak berfesbuk gak



nota bijik: sori terpksa pkikan od baju putih sbb terlalu sopan sgt...kahhhhh
(npk tetek) berdekah3





12 ulasan:

  1. Alaaaaaaa...nape pakaikan od baju tu??

    (nyorok blakang pintu)

    BalasPadam
  2. hahaha..best tu men rebut...wakakaka...

    BalasPadam
  3. nape di putih kan..melepas laa daku nk tengok keseksian itu..wakakaka

    BalasPadam
  4. hehe od pun nak lepas gian dak main senapang el.....sgt seksisss ler tu !!alah lelaki mmg gitew ler kat umah kan....weii harus kamoo beli laptop satu lagi beb...

    BalasPadam
  5. sm ar cam aku n laki ku... asl aku nak on je dia pon cbuk nak on... adoyaiii hahaha... gaduh2 bes tu hehehe...

    BalasPadam
  6. od tu singkatan ape?huhu..

    kah kah kah!!best la anda sekeluarga!

    BalasPadam
  7. ingatkan baju betul tadi...hahahahahahahha

    BalasPadam
  8. korang dok bz on9..sapa yg bz amik gmbar korang? kekeke!

    BalasPadam
  9. hahaha bese ar duk umah takkan nak pakai jaket plak..

    BalasPadam
  10. la.. kalau hg tak habaq, mati mati aku dok kata od pakai baju putih.

    tu la, hubby kita kalau kat umah kannya reti nak pakai baju.

    BalasPadam