Khamis, 28 Januari 2010

kot ye pun...tp syok gak kannn kahhh

(nak tgk lebih detail klik je pic tu pas2 zoom besor)


ha nk beli beskal..beli tmpt seat tu kaler yg agak2 sikit ok...kang len plak jdnye...KAHHHHHHHHH BERDEKAH3


NOTA BIJIK: HARAP MAKLUM PIC kat N3 BWH NI BKN PEMENANG KONTES TU YE
TU PIC AKU...PIC A.K.U...AKU...kahhhh
sbb rmi yg kata tu PEMENANG KONTES..kahkahkah gilerrr
itu aku lahhhhh...harharunsalimbacik

14 ulasan:

  1. gila kentang skirt dia.
    huhuhuhu

    BalasPadam
  2. ntah nye!!! dah nampak cam berkote plak dia..kahhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  3. kelakar....nmpk cm "tut", pilih la beskal yg berpatutan..wakkaa..

    BalasPadam
  4. aku rase dia sesajerr belii yg fituu...apakah motifff????

    BalasPadam
  5. Ayooooooooo....nape sangkak sgt "KAKAK" itu naik beskal,malu je kaum "DIE" APAKAH ???

    BalasPadam
  6. ekeke..tetiba plak..cam nmpak ada benda alah tuh..haha...

    BalasPadam
  7. hehehe..ingat nonet td...
    huhuhuhuhu

    BalasPadam
  8. ate????betui ke ape yg aku nampak tu???grrrrrrr!

    BalasPadam
  9. haishhhh aku xyah besokan gambo ni ...sah2 aku dah nampak apa yg tertera :P

    BalasPadam
  10. kahhh..mcm2 la ko ni ell..muahahhaa...

    BalasPadam
  11. el gila..kah kahk hahhhhhhh!!!!

    BalasPadam
  12. hihieekk..nana zoom2 nana nengok yg itu adalah seat beskal dier..wuhuhuu..pandai akak yer.

    BalasPadam
  13. kahkah..lawak..lawak..ingat mende tu..rupa2nya..tmpt duduk beskal..ceh..

    BalasPadam
  14. wow moncong dia kat bwhlah wakakakaak

    klik x pax hahahaa

    BalasPadam