Sabtu, 19 Disember 2009

tak tahannnn......

sukenye dlm ati...bila dpt saguhati...spt dunia..bkn el sewel yg pya...kahhhhhhhh berdekah3

woi woi woi.....aku nak umum satu benda kat lu org...
*

*

*

*

*

*

*

*


tp TUNGGGUUUUUUUU....watch out next n3....(mangkuk tingkat la lu el)

nota bijik: x thn dh ni...nak g kencing jap...

21 ulasan:

  1. caittt...gempaq je nih...bonus bganda2 nih..

    BalasPadam
  2. tak tahan... nk kawen??

    takpon dpt bonus akhir tahun? ehehe

    BalasPadam
  3. pas kencing sambung balik ye :p
    *tumpang lalu*

    BalasPadam
  4. laa..baru nak tahu nak umum apa...hehe :)

    BalasPadam
  5. Sengal bikin gempak pulak!lama tol ko g kencing el. Bile nk kuar n3 nye ha?

    BalasPadam
  6. alahai..

    binik saperr laa neh..

    isk..

    BalasPadam
  7. kalau bonus berganda2 jgn lupa banjer aku..kahhhhhhh!

    BalasPadam
  8. cipet la ko pepet berair nak kencing la apela...penat aku nak tunggu...

    ** hancing je blog ni **

    wakakakaka

    BalasPadam
  9. ala sempat nk kencing lagi tahan jee cik el....apa laa yg buat ko gempaq ni!!!tak pe aku tgu jee

    BalasPadam
  10. sabar je laaaa....sempat tuh nak buang air kecik dia..huhu~!!

    BalasPadam
  11. Kes durian runtuh ke nih???

    BalasPadam
  12. Wat suspen jer.. cepatlah tayang..

    BalasPadam
  13. pe tu beb .. ko ngndung lg ker..
    dpt bonus ?? naik pangkat ??/

    BalasPadam
  14. eip...mende nie..blur jap..haaa..xtahan..ermmm..ko nape sengal ke pe..kalau dpt bonus jgn lupa kat aku ekkk..hikhik

    BalasPadam
  15. ces.... haper la ko ni.. nak kencing pun nak kasi tau.

    wat suspenda merah tul lah

    BalasPadam