Rabu, 30 Disember 2009

PEMENANG TOPUP RM10...


1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk
jwpn masukan benang dlm jarum...wakakaka gelak guling2 teka tekuk ni..(jeling kat pakcik)

2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai
bas sekolah

3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais
milo ais la labu..kahhh

4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki
sebab kalo dia angkat dua kaki, jatuh lah anjing tu...hikss


5) Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik
ni soklan mmg best..lampu stadium kalo nk men..bkk lampu..lampu bilik lak..nak men tutup lampu...kah
hhhhhhhhhhh

6) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol
semut yg matanya BENGKAK


7) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?
motosikal...sbb dia pakai tongkat


8) Kangkang peluk, kangkang pelu
k, bila dah dekat climax pegang buah
yg ni paling aku x leh bla lah..gelak guling2 haa..bak kata pakcik kordi...cam cilaka soklan...berdekah3.. jwpn...org tgh panjat pokok kelapa la pakcik..mlm pertama kawin lak..ke situ lak pakcik..xpe2 pakcik aiiii fhm keadaan uu..kahhh berdekah3

9) Ahmad bin Abu, kambing bin apa?
kambing bin...binatang la hiksss

10) Bagaimana nak bezakan
ikan betina ngan ikan jantan?
ikan betina - ikan duyung ikan jantan - ikan bakar
mn ada pompuan nama BAKAR
hikssss



pemenangnye
jeng jeng jeng

ini budak lah
anyss aka GKSB (gadis kampung separa bandor)


TAHNIAH TUK KAMOO
sgt murni usahamu dek
sgt2 suspendersss kat kamoo

email or YM akk no tepon adek tu eh





11 ulasan:

  1. woi!woi!!!ade ke beliau yg menang!ciss!!!sepatutnya pakcik kordi yg menang..semua jawapan pakcik kordi sgt bergaya....ok.. tkpe la..oden bg can..next contest den musti monang!yeah!!

    (oo..gelakkan oden ye?kehkehkeh,....tul la beb.mlm 1st kawen....kah kah kah!!!malu aii tau!!!!)

    BalasPadam
  2. cess...kalu aku mmg x reti nk teka la...tahniah kepada gadis kampung...

    BalasPadam
  3. pergh!! teka-teki x menahan..bkn setakat gelak gulin2 lagi..dah tahap gelak langsuir dah ni..muahahahahahahahhahahha!..

    BalasPadam
  4. ohyeeee.....

    ngeeeeeeeee.....bestnya...

    hahaha....

    xsia2 perah otak bersama kawan2..

    kih3...

    smpai kena cop "hg ni blue la" haha..

    =)

    BalasPadam
  5. soklan tu mmg kelakar2...hahhahah malu2 nak teka..hihihihi

    BalasPadam
  6. soklan 28sx...kahhhh semua tak tercapai akal aku

    BalasPadam
  7. tahniah buat yg menang yer...aku mmg tak tau bab teka2 nie..hehehe

    BalasPadam
  8. haisshh.. aku da terlepas contest ni kerr??!! hmm klu aku ikut mesti aku x menang nyer lah..
    sebab
    sebab
    sebab sy masih budak bawah umurrr[sambil wat muka innocent]

    BalasPadam
  9. errr...masa bile lu buat kontest ni el?gua tak tau citer pun...kalo guatau gerenti gua menang..ni mesti keje si kordi tu,dia tutup link dgn surat kabo...kakakka

    salam 2010

    BalasPadam
  10. Menang penuh bergaya si gadis kampung separa bandar tu. teror dia noh. aku dok baca soklan pun dok gelak. gelak sampai nak putus urat sendi aku nih....

    BalasPadam