Selasa, 29 Disember 2009

nak TOPUP RM10..jom teka

ni bkn contest yg aku nk buat tu..ni saje2 nak bg kat korg

adiahnye ialah TOPUP RM10

SILA JWB TEKA TEKUK NI...SAPE2 LEH JWB NGAN BETUL..OR SUAM2 BULU KAKI..DPTLAH TOPUP RM10 TU YE...tarikh tutup
sape cepat n betul tekaannye..dialah dpt ok


1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk

2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai

3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais

4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki

5) Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik

6) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol

7) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?

8) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat climax pegang buah

9) Ahmad bin Abu, kambing bin apa?

10) Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?


nota bijik: kahhhhhhh yg cucuk ngan kangkang tu x leh bla...gelak berdekah3

13 ulasan:

  1. ala.......AJ gune postpaid...macam ne tu ???
    *padehal tak tau nk jawab ape ! wakakakakakaka

    BalasPadam
  2. mencabar minda tol soklan ko ni el...takpe la kasi chance org lain sapu 10 hennget top up tu...aku angkat bendera putih!!

    BalasPadam
  3. akak kena betul suma ker baru dpt topup 10? ke spa yang paling byk dpt jwb baru dpt?? hehehe

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. akak sy nk jawab ni..nk topup rm 10 tu hehehe...

    1. Benang nak cucuk kat jarum..

    2. Bas sekolah

    3. Milo ais

    4. kalo angkat suma kaki jth la anjing tu cna nk kencing hehe..

    5. beza lampu bilik ngan lampu stadium, lampu blk kalo main ttp lampu, lampu stadium kalo main buka lampu... hahaha..jwpn xleh blah..

    6. semut api kot huhu..

    7. Motosikal sebab dia pakai tongkat

    8. orang tengah panjat pokok kelapa nk petik buah kelapa

    9. Kambing binatang..

    10. Ikan jantan orang panggil ikan bakar kih3...

    BalasPadam
  6. OIT AKU GUNE LINE ...
    kalau menang rugi ler

    BalasPadam
  7. alaa...rm10 je ke?? up la sikit :)

    BalasPadam
  8. hahaha
    soalan2 lucah seh
    hahahha
    satu jawapan pun aku xboleh jwb, camni nak menang?

    BalasPadam
  9. ok..oden paSti dpt menjawab beliau dgn betul..trang tang tang....

    the questions is :

    1-jarum.(nk msuk benang mmg la kena jilat dulu...aum!!!

    2-bas..sikal....eh bukan..bas sekolah...bas sekolah aya...bas sekolah oden dulu!

    3-mee yg buleh angkat dgn ais ye..hurmm...mee hailam kot...tk pun mee megi..tk pun mee..ah...tak tau la oden!!!

    4-klu angkat 2 belah kaki..cmno pulak tu??ha...tul tak?what is the you la gini!!!

    5-lampu stadium beso...lampu bilik mesti la romantiks.kehkehkehhhh...

    6-semut la..tp beliau memakai kanta lekap ataupun beliau org guna kanta nk tgk beliau.jgn kata salah..wa santet lu nt!!!

    7-tua la moto..sebab beliau pakai tongkat ali!!!!aumm!!!mlm2 pasti mengaum!!!aumm!!!aumm!!!

    8-macam cilaka soalan...ni oden poning ni..cmni la .oden teka...mlm pertama kawen..kah kah kah!!!!cm haram jawapan aii!!!!

    9-kambing hitam la kot..sbb beliau kn femes dgn black metal...ape la soaln yuu!!!

    10-ikan jantan beliau mmpunyai misai...ikan betina pun ade misai...eh..ape da....cm pikachu la gini!!!!

    (gua tk kire!!gua nk juga menang!!!)

    wargh kah kah kah kah!!!!

    BalasPadam
  10. mmg ganas giler soklan ko..tp aku pkai post paid la..huhu

    so aku tgk dh ler..:)

    BalasPadam
  11. soklan kasik panas gitew. tapi jawapan dia tak ler panas mana pun. Aku tau sket jer jawapan untuk soklan hang tu.

    tapi jawapan gadis kampung tu, cam best jerk.

    BalasPadam