Isnin, 2 November 2009

Wiken Kami

1nov smlm sepupu belah hubyku kawen..tup2 adek ipo aku kt kl tu pn blik sama...pg2 mil ngan bil dah terjah g ikut sepupu g akad nikah..aku ngan the geng (laki n anak2) still lepak kt umah lg...tiba2 aku lak tensen sbb arwen asik nk menengek je kt aku..tido lak jap sgt..adoii..hehehe..abis2 aku pun tgu ape lg terus siap2 nk pi mkn kenduri...
paksu (bil aku) wif arwen n danish)



ini budak sgt comot..berfeluh pns taw ritu

laki sape lah ni eh..

bini sape lah ni eh

ni pengantinyer...very the sepadan comel jerk depa ni..
******************************************************************************

ms kami nak otw balik umah..tiba2..bil aku nak banjer kami smur...so aku yg tingtong2 kefenatan tiba2...JOMMMM..kahhh org nk banjer kan..ape tgu lg..so kami trs g Qbay...katanye nk banjer kenny rogers lah..nandolah...pizzahut lahhh..mcm2 dlm palahotak kami...
kami pn pilih kenny rogers..nak distori morikan...tgh kami dok lepak2 tu bleh lah bil kata...alahhh kenny rogers je ke...ape kelas...so hubyku terasa tercabar je kan..ape tgu lg...kita pi tarbus la....hahahaha...aku dgrnyer tarbus..alangkah gumbira..mmg nak sgt pi sn...tak pulak nak pi tu org nak banjer...so kami pun cancellah kenny tu ngan selamba badak..kahhhh
kami balik umah dulu..mandi2..solat2...relax2..
jam 6 ptg tu bru kami bertolak....
aku mmg dah ajak hubyku..one day nk pi tarbus..1st in Penang baru 5 bln bkk...ms tarbus tu bkk..aku dah xcited sgt..sbb teruja dulu mmber aku si ila tu penang buat n3 tarbus ..so aku tingin nak pi..nak2 ada org nak banjer kan...
we @ tarbus B. Feringgi
cm x caya jer kami skrg kt dlm TarBus..hiksss deco sgt cantek...

sil + mil n wif our anak buah

x sllu kami kuar rmi2..ni pun epi sgt

puan pya blog...sure nteprem ok

our BIG BIG Sponsor that day...
bil wif his gf..

pe kes danish tu

ni bru suku kaum kerabat...

kita bergmbr dulu ok

we in black...

ni pembuka selera kami...roti nak wif ape2 aje lah..aku x tau mende lah tu...

mil aku order tea...comel jerk gelas n teko tarbus tu...aku igt nk curik..kahhh
laki aku suh gesel2 teko tu..mn lah tau kot kuar jiny..hiksss

arwen yg hepi...

pening gak nak order..sib bek ada boss tarbus tu yg rekomen mkn

nasi briyani kambing biri2 ok..hehehe xde bau pya
drink ku...jambu batu + durian belanda..
wow mmg marveles ok...

chicken grille

aku x igt nm menu dia..tp sdpp

of kos our pic together gather ok..hikss

thanks to boss of tarbus..take our pic..hehehe

bar

muka puas ati..kahhhh
bajet dh lari kahhhhhhhh

mil + sil
(mil kata...dok berangin jer mnm tea tarbus kahhh)
outside of tarbus...

me me me me me me..hiksss peace no war yo!!!

npk x topi tarbus kat atas tu..kahhh
nota bijik: thx to bil banjer kami smur...nxt time banjer lg ok..jgn malu pd kami yg mmg x tau malu...kahhhh

so ape lg geng..pi lah terjah tarbus b.feringi..menu2 pun sedap ok..hiksss



26 ulasan:

  1. seronok nyer da orang banjer,

    BalasPadam
  2. memang mantap...meleleh segale air kiteee...wahahahahahaha
    gigit ibu jari kelinking ni nk bayar!harus mahala kan...huhuhuhuhu

    BalasPadam
  3. waduhhh el makanan tu sedap gilee aku tgk...lebih sedap kalau org banjer kan....heheeeheee...

    BalasPadam
  4. bestnyer makanan dan bertambah-tambah best lagi bila orang belanjakan...

    BalasPadam
  5. bilala org nak blajer aku plak..heheh

    BalasPadam
  6. HUIIIIIIIIIII!!

    Makan besau kowang anak branak ooo..rezeki!!!

    BalasPadam
  7. wahhhhhh...kemainnn semangat lagik hupate beloggg ari seninn..buangg tebiat ehh..selalu minggu dah nak berlabuh baru ko gigih nak hupdate belog....

    sahhh semalam dapat batangg.....kahhhhhhh

    1st time dgr namer restoron nihhh...nanti bley lepak saner lak..haku pernah lepak kat batu feringgi 2 kali jerk..tuh pon dok kat park Royal..makan ponn kat dalam tuhh jerkk..biler malam keluwor rayau kat gerai2 yg jual sepanjang jalan kat situ..tak pasan lak haku ader tarbussss...huhu

    BalasPadam
  8. tatau laaa...suke tgk danish even comot2 segala..sangat comellssss..

    tapi makanan2 semua nmpak setap..hehehee~!!!

    BalasPadam
  9. wah...dah la mkn besar..org lanje lak tu..murah la rezeki korang satu family eh..sodap2 makanan korang tu..huhuh...lapo aku petang2 ni el..ape2 pun anak2 ko maintain je..

    BalasPadam
  10. weh..kuat posing tu..hihi....padan very the cocok la that pengantin..suke aii tau,..bl la ai nk kawen ek...huhu....mkn beso tk ngjok para bloggers!

    BalasPadam
  11. woww wee..ko mmg dasat! makan x hengat dunia yer..aku harus ajak si somi pegi tarbus ar..kekeke

    BalasPadam
  12. wahhhh...tarbus marbus lg ang...bab2 srh org banjer mmg no 1..kakaka..

    BalasPadam
  13. sonot nyer ada orang banjer... terliur aku nengok... dah lepas makan kad majlis tu ko masih boleh melantak lagi???? dasat..

    Tapi kan, kalau aku pun tak nolak punya.. org nak banjer bila lagik... kik kik

    BalasPadam
  14. Dear El,
    Hi..
    Hehe..
    aku lambat comment kali nie.
    Kahkah..

    *aku suka pict numb 3 tu..
    danish pandang atas tue.. sweet sangat.

    BalasPadam
  15. wahhh meriahnye kat tarbus tu..jauh sgt aku nak pegi..ekekee...baju danish mase kat tarbus same dgn airiel laa..ngee..gap kan? pemberian autie syafa sempene 2nd beday..ehehee

    BalasPadam
  16. bestnya,makan sedap.makan free plak tu doubles bestnya!

    BalasPadam
  17. re:el...sebenarnya mana ada tinggi pon..aku eksyen jer tu... lompat pelan jer.. aku memang pasukan olahraga sekolah masa dulu2..hiihihi..wakil rumah hijau tu..
    alah el..baru nak belajar2 snap.. amatur lagi ni.
    nak kena menuntut dgn rozie lagi..

    kesian danish...sampai berpeluh2 tu.

    BalasPadam
  18. tak lama lagi kan elle...arwen tu mesti ngikut pngai rock kapak ko kan kan... tengok dier sengih giteww...dah ade unsur2 rock ko dah elle..hehe

    santek awek bil ko tu...

    BalasPadam
  19. Aku dok banner restoran tarbus tu kat area wd...best ye..nanti akan ku terjah,tapi jauh la nak p

    BalasPadam
  20. wah k.el, sgt anggun akak dgn baju kuwung itew la ;)

    BalasPadam
  21. el..haah..memang luas halaman rumah aku...laman jer luas EL..
    rumah xbesar mana pon...
    haah..xdak rumah orang len EL..
    rumah aku sebijik jer

    BalasPadam
  22. baru sahaje selesai menerjah blog ini.... ^__^

    BalasPadam
  23. El,
    ku datang bertandang lagi di n3 yg sama.
    Hehe..
    Thanks for support ya..

    Love ya!

    BalasPadam
  24. El,
    Dah berapa kali wiken dah..
    Kahkah..

    Komen ke-3 tau yang nie.

    :)

    BalasPadam