Selasa, 24 November 2009

jom mandi ngan i sayang....

kahhhhhhhhh berdekah3
aku x larat nk gelak kat ofis ni


nota bijik: aku ni x leh lari dr pic jubo lah..aku pun felik..tp jubo pakcik kt atas ni
lentik sggh..ko mkn jamu pe pakcik..jeles i taw...muahahahaha
tu tgh peknen 12 bln..adoyaiii

pd moderator blog..jgn banned blog aku...kahhhhh

21 ulasan:

  1. hg mmg suke jubo la weii....

    pkcik tu ngah mandi pon hg amik gmbor dia..nk mandi ngan kambing lak tuh...bdekah2..

    BalasPadam
  2. kahhhhh lawok saje entry ko+ lucah summore...ekekekekekeke......

    BalasPadam
  3. oit beb , ko ni nape ...
    dok tepek gambo bontot je...

    BalasPadam
  4. matila sah2 lembu tu taknak masuk sungai tu bkn sbb takot air....tekezuutttt tgk tambi tu berbogelan

    BalasPadam
  5. astaga!! ko ni L..wakakak
    agaknya pcik tu nak romen dgn kuda keldai tu kot..kahhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  6. sayangku el..
    sejak akhir2 ni aku selalu jek segan masuk blog el..
    banyak tol jubo2 nya..
    kahkah..

    terima dengan redha jek jubo2 ini..

    *ku siap tanya kwn ku jubo tu aper. dan dia definisikan. bila jek ku sebut jubo di kata, jangan ar sebut jubo.. mcm mencarut jek aku dengar, katanya..

    BalasPadam
  7. hadooiii... ko ni el, mmg x eh lari dr J***. pelik haku... klaka siot gambar tu muahahahhaha bengong je

    BalasPadam
  8. zura ~ ntah..bkn slh aku kan tempek jubo ni

    eda ~ tu la aku nak hiburkan korg jer

    peah ~ no komen..kahhhh

    ayoi ~ tu kan lembu..kambing ayoi woii..hiksss

    sue ~ kan kambing x mndi..so pakcik tu suh mandilah ngan dia sekali...kahhhh

    LOL ~ carut eh..coiiiiii..

    BalasPadam
  9. imma ~ ha tu lah...aku pun felik..asyik j*** (sopan skit) je kan..hope korg x jemu kahhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  10. moderator blog bilang... takmo kasik ban blog ni, sila letak gamba jubo sendiri next entry...

    BalasPadam
  11. eddie ~ kahhhhhhhhhhhh...bak tgk jubo hang dulu...berdekah3

    BalasPadam
  12. kompem ahh dia mkn jamu Mak dara

    BalasPadam
  13. cc ~ jamu mak dara eh...mn kamo tau..kamoo ada bau2 petai ngan pakcik tu eh...kahhhh

    BalasPadam
  14. GILERRRRRRRR!!!

    COMELNYA BONTOT PAKCIK TU!

    kahhhhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  15. WOI!

    NGOK SI AYOI NGAN EL NI!
    ITU BUKAN LEMBU, BUKAN JUGAK KAMBING.

    ITU K.E.L.D.A.I !!!!!

    BalasPadam
  16. keldai/kude tu pun tak sanggup nak mandi same...mujur lembu/keldai tu tak pandai cakap...kalau tak tentu2 dia jerit2...

    "auwwww i tak rela uuuu"

    kakakakaaaaaaaa

    BalasPadam
  17. erk..

    alahai EL..

    aku tak larat nak tahan gelak laa bila masuk blog ko..

    siot koooo.. :P

    BalasPadam
  18. yeah!pakcik tu seksi!!hahaha,,,...

    BalasPadam
  19. biar betik hg nih.. suka bun***. tapi yg ni sipi jer kalau tak nampak plak anu.. kahhhhhhhh

    dah semua gambaq jubo, ko gi skodeng ker????

    BalasPadam
  20. el
    ko neh mmg gilo lah
    aku kalo masuk blog ko gerenti gelak mcm org gilos tau
    tu yg malas nak masuk blog ko selalu tuh

    kang bila aku byk gelak
    muka aku awet muda
    ramai lak yg jelez kan
    aku tamo riak la pulak nanti
    kah berdekah3
    pinjam ayat ko eh

    BalasPadam
  21. sib gambar tang jauh jer nampak..sipi2 jer...kahkah..nauzubillah..

    BalasPadam