Khamis, 26 November 2009

esok raya..kahhh

balik dr keje...tup2 aku npk mil aku ngan kak ipar tgh sebok ngayam ketupat palas...walaweiiii aku ape lg..terus tuko suar..x tuko baju..terus tengek terus mtk mil tunjuk ajarku sifu..hikssss...b4 ni aku dh penah torai..tp x jd..jd ketupat jantan..kahhhhh...then lupa la nak wat cm mn..sbb ritu rmi sgt murid2 haaa..so kali ni dptlah aku blaja so leh la aku buat nti kot2 dah ada anak cucu ke..kahhhh...alhamdulilah aku dh katam..hiksss...sng atiku...kalo x ntah cm mn kalo mil xde...aku x tau nak wat cm mn....
sbb aku mmg antu ketupat...
arwen yg nyebok..nyebok mkn pulut xbape msk tu...mmpos la mlm ni ko x tido sakit pwot adek woiiii...

betul ke ni mak...haa betul la tu...yep yep horayyyyy...leh la nti wat sndiri

ishhh budak pink ni sebok lg...skit2 dia pi ngap pulut tu..kahhh

alamakkk..

budak ni lg..kahhhhhhhhh
oklah..aku nk ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA PD SMUR KWN2 BLOG
IGT..MKN2 TU IGT DAKU DLM RENDANGMU..hiksss
ati2 di jln raya ok






17 ulasan:

  1. samala..aku kalau balut ketupat, salu jadi jantan..biasalah kita pompuan buat, mesti jadi jantan..buat apa pompuan buat jadi pompuan... tak besh le..heheh

    BalasPadam
  2. erk..

    isk.. kak mmg tak pandai anyam kelongsong ketupat..

    jadikk..

    haruslaa kak sebok wat keje len bilamane MIL mula nak mengambil daun kelape tuk membuat kelongsong ketupat..

    isk..

    malu..

    BalasPadam
  3. huh, aku...jgnkan keputat palas, keputat daun kepala pun tak tau buat...beli dah siap ajelah...nak mintak ajo pun tak tahu nak mintak ajo kat sape...omak takdo...omak metuo pun takdo...syiannye aku...

    ko 'gunokanlah' mak metuo ko tu bebaik l....sentaro orang tuo tu ado...

    BalasPadam
  4. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA GAK KAT KO!

    SEDAPNYA KETUPAT PULUT..CICAH NGAN RENDANG KERANG..PERGHHH

    BalasPadam
  5. selamat hari raya qurban el.. ko jgn mkn ketupat n rendang byk sgt. kang 1 hal nak mendiet pas raye kahhh³

    BalasPadam
  6. salam aidiladha buat ko sekeluarga...
    ingat daku dlm ketupat palasmu...kahhhhh

    BalasPadam
  7. mau ketupat palas sepinggan...hehehe....dh lama rasanye xwat ketupat palas ni...bila nk wat lg ni??malas tul haku ni...kahkahkah..

    BalasPadam
  8. aku pong..mil aku le selalu buat..belah utara mmg femes ketupat ni kan..aku sampai skang tak reti2 gak..tapi kalo ketupat biasa tu aku master ngeh2..kalo aku x balik tak merasa le memasing ketupat nasi kehkehkeh

    BalasPadam
  9. Selamat Beraya EL..
    Tahniah kerana telah berjaya menyayam ketupat sulung..
    Hahaha..

    semoga bergembira dan jangan makan sikit2 yer.

    :)

    BalasPadam
  10. sonot ko yer el.. dah khtam pun buat tupat tue.

    Aku ni, jgn kan merangkak, meniarap pun tak lagi kalau bab-bab balut ketupat nih...

    BalasPadam
  11. selamat hari raya akak!!
    wahh..pandai nyer anyam ketupat. Pandai ker tue kak?

    BalasPadam
  12. haha..aku xpenah pun buat ketupat palas ni..slalu beli siap jerrr...tp belah husband aku dorang slalu bakar lemang..rendang ayam @daging

    BalasPadam
  13. kalau aku, mau jadik kuih lopis! kahhhhhhhhh...

    samat ari raye aji EL (^_^)

    BalasPadam
  14. khatam gak ko wat ketupat yer... aku gak x khatam2 nie ekekee...

    selamat ari raya aji el...

    BalasPadam
  15. SELAMAT HARI RAYA ADHA JOYAH ...

    BalasPadam
  16. yo laa..selamat rayo tu yuu and anak beranaks!!!hehe..

    eh..mil tu nenek?sori tk tau..huhu...

    ketupat jantan????wargh!!!!!!khak hakh kah!!!!

    BalasPadam