Selasa, 24 November 2009

dpt dah...

ok ok ok....dah dah dah..alih2 pic j*** je kan...sian korg...aku tlh cemari mata2 korg ngan pic2 yg x senonong tu kan...ampunnn...sure korg fenat kan...kahhhhhhh....so meh layan stori ape yg aku dpt last wek..

aku rs ada yg dh tau..ni kali ke2 aku jd pemenang TOP KOMENTAR SHIELA...alhamdulilah x sia2 aku mengomen blog dak shi3la ni...benonye mmg xmo pun bersaing...nk bg can kat org len..tpi akibat aku terpengaruh ngan adiah nye yg best...aku pn ape lg...terusan mengomen x hengat...kahhhhh smpi satu tahap tu kan aku leh tgu smpi tgh mlm..kot2 budak tu leh potong aku...(jeling kat zuraiwan)...tepat jam 00.00 on 01/11/09 aku pun syukurrr sgt2..hahahaha muahahahahaha..giler x aku...giler kan...ade ke org buat cm ni...aku la kot..berdekah3...jom tgk ape yg aku dpttttttttttttt......


abg pos kasi sms...call me back frm pos laju...

kad thank you...you're welcome..hiksss

kali ke2 top komentar


huhuhu jam tangan beb..hikss tu psl aku komen x hengat...mmg aku kempunan jam..jam hantaran ritu dah ilang..sayang sgt jam tu...so dpt jam ni mmg suke suke sukeeee nak2 plak gelang kaler itam huhuhu

itam pujaanku...

cun x..ngeeeeeeeeeee

tgk..leh jd gelang..dulu aku ada gelang cam ni...tp dh putus
THANKS SO MUCH DEAR SHIELA...








18 ulasan:

  1. cantik laa EL..

    itam pon kalerr paling kak suka.. terutamanyerr kete persona itam.. nakkk jugakkkkkkkkk..

    :P

    niway tahniah beb..

    BalasPadam
  2. bertuahnyer ko setannnnnnnn..whakkakaka...ellll...cantik beb jam itu...huwaaa..mcm jeles je tgk...jam+gelang..2 in 1 beb..sgt2 beruntung..tahniah weh...lepas ni mesti ko gile meroyan dgn coment mengomen ni kan..whkakak

    ps:woit..ko x moh ke wat contest coment gak..aku nak jadi org pertama..tapi hadiah dia paling cikai pun psp la..whakkakaka

    BalasPadam
  3. korang mmg dasat jd pengomen kt blog shiela tue..kekeke..

    so aku malas ar nk komen bbyk..psl dh taw psl aku mmg x bleyy menang!hahaha

    BalasPadam
  4. syabasssssssssss!!!!!! ^__^

    BalasPadam
  5. cun!semart la waks!!yeah!!!lu ni kn...asik dpt hadiah je!!

    BalasPadam
  6. va va voom!!!
    top komentorrr lagik..
    cun gak jam itu...kalu AJ yg pakai,lagik cun kutt....lalalalalala

    BalasPadam
  7. Dear El,
    Aiseh..
    kali ini ku jeles lak ngn real award itu.
    Memang menawan ar..

    Ko xnak anjurkan top komentar ker..?

    Kot2 ku nak komen tak hengat kiri kanan..
    Hehe.

    TAHNIAH BABE..

    BalasPadam
  8. uik cantiknyer jam tu..cemburunya...huhuhuhu

    BalasPadam
  9. sis nita ~ bila dpt tgk personamu kak

    sya ~ cantek kan jam tu...hehehe..a'ah mmg nti aku nk buat contest...TUNGGGGUUUU insyallah

    gie ~ ko mmg xleh lwn aku ngan budak 2 org tu..hiksss..kena rajin beb..hikss

    hans ~ a'ah mmg giler laaa dpt jam kahh

    LIPS ~ tenkiu

    pakcik ~ semart + cun = AKU..kahhh

    AJ ~ ko pki x cun..ko pki jd LENCUN..kahhh

    Dearie LOL ~ nk buat contest..insyallah tgu yer..ko kena msok WAJIB..hiksss

    BalasPadam
  10. suehan ~ harus cemburu..kahhhhh

    BalasPadam
  11. tahniah.. tahniah.. rajin hg noh..

    kalau aku yg jadi pengomen terbanyak tu kan sonot. jam tu, aku nak gak... waaaaaa

    cantik la wei...boleh la hg melaram raya nanti noh...

    BalasPadam
  12. cantik cantik... i likeeeee..... apesal aku x taw pasal contest kat blog sheila nie? ekekeke....

    BalasPadam
  13. cantik el..pandai shiela pilih utk ko...

    BalasPadam
  14. tahniah beb....hg mmg tlebih rajin...gagah perkasa tgh2 mlm pulun on9..wakaka...

    BalasPadam
  15. congrate..xsia2 usaha ko el..pinjam sat bley ker???

    BalasPadam
  16. wahhhhh...mmg kene la ngan kau yg ala2 batu kapak tu. nampak lagi rockers ooo.

    tahniah el!

    BalasPadam