Rabu, 14 Oktober 2009

si kecik mama..



haiiii rs kejap je ms berlalu kan..rs kejap jek anak dara aku sorg ni dh besar pung...rs bru je aku banak..kahhh..mcm x banak pun ada..ngeh3...saje lah nk cite psl anak dara aku sorg ni...
skrg arwen dah 9 bln 15 hari...lg 2 bln genaplah arwen setahun...ada yg kata arwen dah setahun..blom ye...dia lahir 1/1/09 ok..hehehe x smpt kuar midnite

ape yg arwen dh pndi ye...

1) pndi merangkak n duduk
2) pndi memanjat
3) pndi selongkar
4) menapak 2 3 tapak
5) suke men ngan abg die
6) suke mkn ape yg org mkn
7) nak berkepit ngan mama..abah xmo..smpi suh dok ngan abah jap..mama nk berak pun ngis2 dh..kahhhh
8) sng tido...g mn2 x meragam..tido lasak..smpi kaki semua letak atas perot mama..kahhh
9) suke men...org suh tido nak men lg..lantak...men sorg2..last2 tergolek tido sndiri..
10) x penah bgn lewat..kol 8 lebih sure dah celik..nyamfah..kahhh
11) suke mkn benda2 kecik..skit2 msok molot..ritu paper dia mkn..kahhh bahaya tol
12) x suke sgt tgk tv..dulu abg dia suke tgk...
13) gg bwh mcm nak tumbuh dh..alhamdulilah
14) berat x balance ngan tggi..arwen kategori tggi orgnye..hahahaha
15) akan diberitahu kelak..berdekah3

nota bijik: target anak 4 org..2011 ngan 2013 kahhhhh...kayuh pelan2 insyallah



13 ulasan:

  1. ya la nuh...cm hg x banak jerk...wakaka..

    arwen ni ikut muka laki hg kut nuh..danish mmg ikut muka hg....

    bestnya hg bleh plan lg kan nk tmbh bb...huhu..

    BalasPadam
  2. wahh anak dara ko pun dah beso ni el...buleh le tambah lagi...cute nye arwen pakai hairband tu...

    BalasPadam
  3. Kayuh laju2 la wei...kot2 la dpt anak lebih dari 4 tu. Leh lawan aku! ngeeeeeee

    BalasPadam
  4. tula..aku pon rase kejap je anak dara kau dah besor..mcm baru je lagi kau citer takut nak banakkan dier dulu...hahaha... pehnih dah bole jalan siap2 la dressing kasik kaw kaw punyer keyh...bior buntang mate2 teruna2 di luar sane..ngehngeh

    BalasPadam
  5. ceh ye la ko ...
    entah2 x smp thn depan dh kembong balik perut ko tu .. kahhh

    alahai anak dara ko... sure ikut peel ko ni .. akan depan kamera..

    BalasPadam
  6. aku akui anak hg memang tak wat perangai bila bawa jejalan. Masa mai umah aku pun dia duduk diam..
    langsung tak nangis...

    nak tmbah anak lagi ker??? tabik spring. toing toing la kat hang.

    BalasPadam
  7. ha apa lagi..!
    buktikan tarikh anibeseri tu.

    kayoh la laju sket.
    kot2 dpt twins.
    kuar skali 2.
    kan senang. tak yah banak byk kali.
    rabakk beb..!!

    hahahhhaahahahaaa..!!!

    BalasPadam
  8. pelan2 kayuh...hehehee~!!! doakan utk lead skali yek...Amiiinnnnnn~!!!

    BalasPadam
  9. wahhhhhh chantekkk konyer planningg....haku ponnn nak start kayuhh jugakk lahhh....kaaaayyyyyyuuuuuuuhhhhhhhhhhhh........berenang renanggg ketepiannnnnnnn..

    BalasPadam
  10. uikk..

    ko nak lawan akak ke EL..

    urmmm..

    akak ni kan..

    mmg teringin nak tambah..

    bkn jerr katuh pelan.. drift pon dah buta..

    berdekahhh..

    tapi..

    lom aderr rezeki..

    BalasPadam
  11. Sama la kak el rasa kejap sgt masa berlalu...mungkin bulan lahir sama aktiviti arween sama mcm damia...cuma no 10 & 14 tak sama...damia kalo pagi selagi matahari tak atas kepala tak nak bgn....damia gemuk pendek...hehehehe.....

    no bijik akk tu tak nak sama...nnt umur den 29 baru nak banak lagi satu...

    arween sgt cute.....cpt bosa yer...nnt nak kena jaga adik..

    BalasPadam
  12. eh dah nak sethn dah? kejap je rase..ehehee...wah cun la dob anak dare ko ni..1/1 tu...seluruh dunia coti..ekekee...

    BalasPadam