Jumaat, 23 Oktober 2009

danish menang!!!!

korg..igt x kontes ni..aku adalah 2 pemenang tersebut..kahhhhh sgt epi taw...oleh itu

syukur pd Allah kerna aku berjaya mnjdi pemenang kontest ni..terima kasih mak ayah..abg adek..suami tercinta..anak2 yg tersayang..mil..tak ketinggalan jugak pd kwn2 yg sentiasa support aku dr belakang..terima kasih jugak pd kwn2 blogger aku..tak kira di mana..juga sedara mara yg jauh dekat...sob3

kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh terlebih sudah aku...cam dpt AWARD dr EMMY lak..kahhhhhhhhh...

rilex2...kahkahkahkah aku mmg cam ni..gilak2..korg jgnlah segan2 nak kutuk aku..berdekah3
saje2 sukeria bersamamu..hiksss

ni lah gmbr 2 pemenang tu..kahhh

alhamdulilah menang cara baik (jeling zuraiwan ngan fazilzura)
kahhhhhhhhhhhh berdekah3


thx mommy qastalani dan para juri yg pilih kami...
sayang kamoo..kahh (dan2 sayang eh) hikssss



21 ulasan:

  1. Dear Ranger El,
    Hahaha..
    mcm2 kontes..

    creative sungguh..

    ini memang mangsa buli..

    BalasPadam
  2. pehhhhh..

    aku kannnn..

    naseb laa aku jauh..

    kalo tak.. aku dah tulun sekali menambahkan buli ko tuhh..

    ngeeeee..

    sungguh teruk kerosakan yang anak teruna ko wat yerr..

    hehehe!

    BalasPadam
  3. gud luck beb...mmg mgsa buli betui arr...sian si Danish...

    BalasPadam
  4. haha...

    ni memang mangsa buli dan mangsa keadaan..

    gud luck kak.. moga akak menang...

    **psstt.. bila nk kuar skali ni??

    BalasPadam
  5. sabo jela. terima kasih ye sudi join contest

    BalasPadam
  6. tahniah beb...danish menang.....

    mmg kena buli betui arr...kahhh

    BalasPadam
  7. congrates danish...mama n papa kamu mmg pembuli yg terbaik..kahhhhh

    BalasPadam
  8. WAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!TAHNIAH!!

    Kali ni kau plak menang!!! tak bleh tahan aku tgk si danish dlm raga tu! kahhhhhh...

    BalasPadam
  9. AI ~ sah2 budak ai ni x tgk betul2 gmbor tu n x baca penuh kisah alcerita..hentam kromo jerk..gmbr dlm raga tu bkn danish lor..tu pemenang yg lain lor..kahhhhhhh

    BalasPadam
  10. KAHHHHHHHHkahhhhhhhhhhhhhhhhhhh....kak Ai kak Ai...tau ler baru lepas kener cucuk takkan terus rabunn kuttt...

    adoilaaaaa...mamposssss...

    ader yg cakap gud luck plak...gud luck mender wehhh member dah menang lahhhh...TAHNIAHhhh lerrrr...adoiiii

    Danish memang layak utk menang..tahniahh hooo...aper hadiahnyer wehh...

    BalasPadam
  11. tahniah2.....

    hadiah belah dua na.... kasi aku sebelah... hahhahah

    BalasPadam
  12. aku rasa ko dah kautim ngan juri tu kot...ngeh3X..

    tapi kan..

    pnyiksaan yg ko lakukan itu, sangat kejam!!!!aaaagagagaga

    BalasPadam
  13. Congrate uolzzzzz.......nanti bleh kongsi2 hadiah ek....Wahahahahahaha

    BalasPadam
  14. TAHNIAH Danish ......

    amboi ko sempat lg nak perli daku yek joyah .. sabo je ler..
    ala yg aku wat tu punmerjuk pd mu jua.. kahhhhh

    BalasPadam
  15. congrats to danish....bagus2 pas ni joint lagi ye...

    BalasPadam
  16. berdekah3..mmg terusk Danish si somi ko kerjakan yer..hahaha

    Tahniah yer..:D

    BalasPadam
  17. woih!!bapak la best menang tuh!!hahahah...kate nk share hadiah tu ngn gua?>ha....hahha.....thniah el!

    BalasPadam
  18. El..
    maner n3 baru ko nie..

    dah 3 kali dah aku keluar masuk blog nie..

    Hahahaha...

    BalasPadam
  19. Tahniah...

    memang kena dengan tema kontes...

    mangsa kena buli...

    BalasPadam
  20. congrate..menang contest tue..aku baru jer terjah blog kp..hehe..

    BalasPadam