Khamis, 15 Oktober 2009

MamaTisya Duit Raya Giveaway


INI ADALAH STICKY MODE

SILA TGK BWH TUK N3 TERBARU


MamaTisya Duit Raya Giveaway
bermula 6 oktober hingga 14 oktober 2009
tepat pukul 5.00 ptg



syarat-syarat sgt senang & mudah :

  1. Terbuka kepada smua blogger
  2. Buat 1 entry & pastikan STICKY MODE smp 14 oktober 2009 (roger)
  3. MamaTisya Duit Raya Giveaway (hanya tajuk ini yg diterima) (roger)
  4. Add banner di atas di sidebar blog anda (roger)
  5. Pastikan ada link MamaTisya (no link back will be disqualified) (roger)
  6. Seramai 5 org blogger bertuah akan dipilih melalui RANDOM ORG (yap eseng mata kajiiiii fuh harap2 tersenarai..kahhh)
  7. Sila tinggalkn nama & email anda di cni (roger)
  8. hanya yang memenuhi syarat-syarat ini sahaja yg akan layak
  9. Keputusan akan diumumkan secepat yg mungkin
  10. Duit raya tersebut akan di bank-in trus ke akaun bank anda nanti

ni giveaway aku dpt tau dlm blog budak yg suke sgt masok mende ni..sape lg kalo bukan puan NIZA...kahhhh daku saje suke2 ati nak masok ini giveaway..mnlah tau rezeki murah...x dpt pun...xde rezeki kahhhh...ishh kalo korg dpt...jgn lupe daku eh..(sure x hengat aku pye) hahahaha...
fuhhh fuhhhhh
kahhh berdekah3
korang leh join..tp langkah mayat aku dulu...berdekah3

nota bijik: ya Allah ya Tuhanku...harap2 dptlah aku jd slh sorg pemenang...aku nk wat rmbot baru...hehehehe

9 ulasan:

  1. moga ko dapat yer..aku pon nak joint gak nih!

    kalau aku dpt aku x nak banjer ko k..kahhhh!berguling3..:D

    BalasPadam
  2. akak nak join gak lerr..

    bulehhh ke..

    ko nak wat rambot camnerr tuuhhh.. akak leh jadikk tukang renovate rambut ko EL..

    ko nak tak..? sela rambut pon blehhh..

    kahbedekahbedekahkah..

    gud luck beb!

    BalasPadam
  3. mmg nk join..tp tggu masa jerk...

    slmt dpt duit....

    BalasPadam
  4. wah...duit raye..good luck buat rambut baru..ehehe

    BalasPadam
  5. el..camne nak join..tak reti la..huhu

    -ko dpt duit tu bg skit aku..haha

    BalasPadam
  6. uishhh ko nih...menipiskan hrpn aku tuk menangla....hhaaahaha...

    BalasPadam
  7. ok,gua doakan lu mng,klu lu mng nt,lu bg sikit 50% kt gua.amcam?ok tk idea gua yg bernas nie?ha..best kn?

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam