Selasa, 8 September 2009

TULUNNNNNNNN!!!!!!!!

aku dr pg td kan masyallah sgt2 bosan tahap bewak taw
bygkan aku xde keje smpilah cuti raya nti..nak buat keje berat2 sat lg
aku nak mnm..kahhh..so jubo2 aku ni pun dah krem dok lama2 atas kusi ni..
so dr pg td smpi skrg ni..mayb smpi coti raya nti...aku dok lepak kat dashboard blog aku
tgu korg pya update blog...kahhhhhhhh
giler meroyan betul bosan ni haaa

nota bijik: korg buat list followers tu eh..sng aku nak terjah secepat tsunami..ok

arghhhhhhhhhhhhhh giler kentang pya bosan daaa

pic lame..kat tambun lost world..ms g honeymoon kahhhh

15 ulasan:

  1. Hohoho El..
    Memang tahap bosan melampau ar El..
    kahkah..

    mujur menatang itu hanyalah rekaan semata-mata.. besaQ giler mulutnya..
    Hehe..

    Thanks selalu ke blog LOL ok..
    and thanks support adik i kat blog Sayangi Daku.

    Ku sayang El..

    BalasPadam
  2. kakaka...aku mmg tahu hg bosannnn thp gaban.....nk minta tulunnnnn aku lak...aku pun nk minta tulunnn hg. tenet aku ni cm siut......duk kena refresh jek...cm no la...ni pun nasib bleh lak nk komen kt hg ni...huhuhu

    BalasPadam
  3. ko bosan ehhh.. apa kata akak bagikk list kat ko.. ko wat menda ni..

    1 - nyanyi lagu ramlah ram..

    2 - gi kat padang, ko geguling kat situ beberapa kali..

    3 - ko wat sarung mengumpat.. ehhh.. ketupat.. kot2 leh jual, kanss..

    4 - ko gegurau hot dog ngan cik asben..

    heheh!

    BalasPadam
  4. kak..main la game ker..x adala bosan hehhehehehheheh

    BalasPadam
  5. adoyaiii tahap kritikal ni..

    sabar sabar..

    baik aku mintak tulun kat hang mcm-mcm tadik.

    ada gak mengisi kekosongan hidup tu kan.. hah..!!

    BalasPadam
  6. kahhhhh~ ko dh smpai ke tahap bosan gila babun erk??ko g jer menyeberangi pulau jerjak tue..berenang2..mn tau lepaih nie ko ada keja nk buat...kahhhhh!

    ko cuci mata jer tgk apa yg ada kt QB tu jer la..hiks!

    BalasPadam
  7. el..nape la ko x pm aku..leh kite gosip2..kahhh..smp mcm tu skali tahap ke bosanan ko yer...meh kite gosip2..nak ngumpat x leh..dosa..kahhhhhhhhh..cite2 pasal anak menantu kite ke..ape2 la..ahakssss

    BalasPadam
  8. haha...ko kebohsanan ke ell..jelousnyerr aku dgn masa ko yg banyak tuhh...buat kueh raye lahh weihh..haha

    BalasPadam
  9. MELAMPAU LA KAU!!!

    MEH SNI TULUN AKU KAT OPIS NI! haihhhh

    BalasPadam
  10. huh, banyak tul mase senggang kau L.lebih baik ko minta coti buat kuih kat rumah ado gak.klu bos ko tak kasik coti,ko bawak oven,mixer segala bagai.buah kuih kat opis kahkahkahhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  11. huh, banyak tul mase senggang kau L.lebih baik ko minta coti buat kuih kat rumah ado gak.klu bos ko tak kasik coti,ko bawak oven,mixer segala bagai.buah kuih kat opis kahkahkahhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  12. kalo boring,

    cuba akak buat tungging buyung 1000x,

    kompom lepas tu xboring dh...

    xpon akak lompat katak.....

    **mulut akak dh mcm mulut badak tu bila buat aksi cm tu..

    kah3...

    BalasPadam
  13. lawok aaa gambo tuuuu...hehehehee~!! tahap bosan sampai camtu skali ke? aduii...mmg bosan tahap gaban tuh..hehehehhe~!!!

    BalasPadam
  14. wei jeles aku dengo ko takde keje tu!!!awat gitew chek oiii?meh sini tolong aku buat keje aku pulak....

    BalasPadam
  15. ko ni semedang je bohsan. bohsan takpe..jgn bohsia!kakakaakakak

    BalasPadam