Rabu, 9 September 2009


ni aku dpt tag dr kak fiza bucuk ketiak mshm..tenkiu kak susah2

Berikan award & tag ini kpd 10 org kenalan blog anda..
>> Sape ek...

Geng Mak Hayam :- Ila Debab, Sya Adik Cute, FaizAmy, Ai Besanku dan L Penang (Ko borink,kan L... ni ha aku bagi ko keje!)


amboi kak..perli den ko..kahhhh

1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari

>> Korek idung...

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda..
>> laki aku
>> kwn2 aku


3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka
>> yg memikat sukma

4. Berikan 4 nama org yg paling anda sayang ..
>> famili aku
>>famili mil aku
>> kawan2 aku
>>sape2 yg berkenan kat aku (admire) kahhhh

5. Berikan 5 jenis sifat manusia yg paling anda benci..
>> Penipu, tidak jujur, bermuka-muka, mengata orang, menikam orang dr belakang... dll

6. Berikan 6 benda yg mesti anda bawa sebelum keluar dr rumah
>> gi mn
kalo g ofis kunci ofis, hp ngan duit skit
g jln2...pampers anak, botol susu, tuala, wallet, hp, camera, lipglos

7. Berikan 7 destinasi percutian yg anda ingin/suka kunjungi..
>> Semua sekali kecuali yg xde perang or penyakit bernyakit..kahhhh

8.Berikan 8 kenangan yg paling anda tak dpt lupakan..
>> of kos lah kenangan beranak aku...yelahhhh julung2 kali taw tunjuk pepet kat org...sib bek darurat..kahhhh

9. Berikan 9 impian yg anda impikan..
>> kebahagian rumahtangga, anak2 yang soleh, rezeki yang melimpah ruah kurniaan NYA,tabahkan hati dan bersihkan jiwa, dapat jejakkan kaki di bumi Mekah, tidak menyusahkan anak2 bila dah tua, tunggu anak2 besar nak p honeymoon berdua balik ngan hubby..(copypaste kak fiza pye)


ada lagi tag dr kak fiza..tenkiu so much dear..kahhh

Siapa yang anda nak Tag?

>>Siapa2 yang nak buat... terutama sekali L Penang!
maceh yer..lenkali jgn segan2 ok...

1. Bekas kekasih saya adalah :

>> dun have any kekasih..my 1st and forever is my hubby..kahh

2. Saya sedang mendengar :
>> mcik2 monopos tu dok merepek ape ntah

3. Mungkin saya patut :
>> bercoti sbb xde keje kat ofis..


4. Saya suka :
>> merepek yg bukan2..suke usek org kahhhhh

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>> laki aku
>> kwn2 aku

6. Saya tak paham :
>> paham dahhh kahhhh

7. Saya kehilangan :
>> pen drive..smlm nak save gambo2 dlm tu igtkan g ofis nak update blog...tensen jerk

8. Ramai yang berkata :
>> haaa ape yg kome2 ngate aku tu haaa...bek ckp cepat..b4 aku sunat sorg2 kang...

9. Makna nama saya :
>> wanita yg baik budi pekerti dan perilaku..kahhhh
aku rekacipta lah...berdekah ntah tak sure harus tgk buku ni


10. Cinta itu adalah :
>> indah penuh warna warni..kdg2 ianya pahit..kdgkala ianya manis
ewahhh kau elllll...hehehehe

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
>> tido berselimut ngan kaki merengot kesejukan...sape lg laki aku laaaa

12. Saya akan cuba :
>> menjadi yg lebih baik dr hari2 smlm..

13. Ayat selamanya membawa maksud :
>> forever..kahhhh

14. Telefon bimbit saya :
>> nokia n73..nak tuko len
sbb dah terok sgt...jd menan anak2..kahhh

15. Bila saya terjaga dari tidur :
>> tgk jam kol bape..pas tgk anak2...

16. Saya paling meluat bila :
>> suke buat keje tanguh2

17. Pesta/Parti adalah :
>> lantak ko lah

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
>> kucing ngan hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> skrg lahh sbb dah dpt perfect famili hehehehe

20. Hari ni :
alhamdulilah aku dipanjang umur lg

21. Malam ini saya akan :
>> cam besa jga anak2 ler..wat ape yg ptt

22. Esok pula saya akan :
>> g keje yg xde keje tu..kahhhh

23. Saya betul-betul inginkan :
>> rehat tuk diri sendiri..p spa ke ape ke..huhuhu
>> honeymoon ngan laki aku nak jimba2
>> pas2 baru g holiday satu famili


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> alhamdulilah xde jerawat bagai..ok lg kahhh

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>> slh satu tempat kami pi jalan2..ada ongkos lebih best ler

26. Makanan Barat atau Jepun :
>> dua2 pun ok

27. Bilik yg terang atau gelap :
>> terang leh wat keje
>> gelap leh romen2

28. Ayat terakhir anda katakan pada seseorang?
>> danish amek ni...(bg sekut kat anak aku)

nota bijik: aku rs ada lg tag aku x jwb..buat ms ni yg terkini je aku buat lu ok



16 ulasan:

  1. el...ihihihihi..aku pon suker sambal talapia tu..ngamcam..
    aku bawa balik padang besar habuan sahur tadi...memang jilat jari ko...aku memang suker sambal2 ni.

    wah...sessi menajwab TAG tu

    BalasPadam
  2. Dear Ranger El,
    wah.. banyak juga soalan2 tag itu..
    jawapan2 nya juga bernas gitu.. dan buat ku sengih..

    bagus..
    kusuka..

    mujur soalan xder pasing2..
    hehe..

    BalasPadam
  3. kahhhhhhhhhh..aku di tag!!!insyaallah..aku pun bosan ni..harus buat...ahakasss

    BalasPadam
  4. rajin benor hg jwb tag2...kekeke...

    tahniah2 tlh mjwb dgn bagus sekali...

    BalasPadam
  5. eh! aku x prasan plak dia ada tulis nama aku. kalau tak prasan takpe kan? takyah buat kan?

    aku layan tag kau ni jelah.. :P

    BalasPadam
  6. jimba2?mcm shilake!!!kah kahkah!!!!
    ape la korek idung....hahahah...(same le kite)hahahah.....

    nt pas bebuka ni nk berjimba2 jgk la...lalalalaaa....

    BalasPadam
  7. hotmama blog.suka blog kamoo..sgt sempoi.

    BalasPadam
  8. wakakakakakaka! yerlaaa.. kenangan ko mmg munasabah.. tunjuk pepet kat orang eh..

    weii EL.. wawa kata bebet.. menggantikan pepet.

    kahhhhhh!

    BalasPadam
  9. ok ler tu ko kan takde koje!

    BalasPadam
  10. el...sodappp koo perot lembu muda.. xpayah masak lama..
    then goreng kunyit ngan baby kailan...sakann wooooo
    sambal tu??tu bukan sambal..tu 3 rasa...cabai kering blender xpayah buh bykk.buh 2 sudu kecik jer..then + sos cili n tomato n osyter.

    BalasPadam
  11. hoiiiiiiiiiiii jawab tag haku mekkk...caittttttt..!!

    BalasPadam
  12. kahhhhh..aku dh gelak berdekah3 sekali guling3 tang kenangan yg tak bleh ko lupa...tunjuk pepet!kahhhhh lg byk kali!

    BalasPadam
  13. aku rase ke2 2 tag ni aku dah buat la..ngeh ngehh...aku amat merase begitu..yg 1st tu recently aku wat..yg ke 2 tu dah lame ye kot..nnt aku cek balik..ekekekee

    BalasPadam