Isnin, 7 September 2009

jwb tag..layan

TAG DR IMAH

aku bab2 tag ni..amat2lah mls nak buat..ni ada lg tag aku x buat..
ni tag psl makan2 raya..haaa sng skit
sbb dah ada gmbor dlm lappy aku ni...
[TAG] Makan-Makan Raya:-
1. Suka memasak ?
sukerrr...tp tgk mood gak ler..kdg2 tu mls jugak...
kalo lah aku ada umah sndiri..mmg aku msk mcm2...
hehehehe...

2. Masakan istimewa anda untuk yg tersayang adalah...(2 jenis)
semua istimewa....kahhhhh

3.Makanan istimewa yang anda suke waktu Raya? kenapa?(2 jenis)
pg2 raya aku suke mkn ketupat...lemang..mkn ngan rendang..perghhhh
nasi impit kuah kacang...byklah..kuih2 aku x bape nak mkn sgt
4. Kuih Raya Kegemaran anda dan si dia?
tart nenas (aku)
almond london (laki aku)
5. Tayang sikit gambar masakn dari anda...hehe.

ni mee kari ila debab..ila aku dah torai ko pya resepi smlm hahahaha...sgt2 sedap taw...hehehehe..kalo korg nak resepi ni sila g kat blog dia ok...

2 ulasan:

  1. Haku suker mi kari. Halamak .. dah terasa kat mulut ni! Pose pose ...

    BalasPadam
  2. aku pun kena tag ni...imah kasi..tp aku mls nk buat...huhu...tmbh2 aku bkn reti msk...kahhh

    weii...pndi hg msk nuh...nnti p umah hg bleh msk kt aku..

    BalasPadam