Isnin, 28 September 2009

dah dapat!!!!!

kahhhhh....sib bek ko shi3la..hbag ni aku dpt sok petang nak raye taw...posmen tu kol aku..ms tu aku kat jusco..sebok dok sopin baju laki aku..dia jenuh cr umah aku x dpt..alamat betol...asal posmen tu kata x betul...mmg rabun kot posmen ni...posmen ni pun satu..byk ckp lak...tya mcm2..aku dah lah tgh sebok sopin..aku suh la dia cepat skit...aku sebok..bleh dia kata...sabar cik sabarrrr...ni nk raye ni..kang saya x bg kang brg ni..kahhhh sabo jer lah....

pape pun thanks a lot dear for the hbag...aku mmg kepingin sgt hbag..lama beno x beli pung...hehehe boleh la aku beraya hbag baru...
ngam2 dpt time sok nk raya taw...kahhhh

adiah top komentar

nota bijik: shi3la ada lg ke contest tu...so bln depan kalo ada lg contest aku nakkkk kahhhh


12 ulasan:

  1. Wah..
    Dapat hbag free..

    best join contest..

    BalasPadam
  2. jeles2..
    nak jugak henbag..
    mesti masa raya aritu ko berkepit je ngan henbag tu ekk el..
    ala2 anggun kan..hehehehhe..

    BalasPadam
  3. wah henbeg pree..i likee...rezeki raye utk ko ell..ehehee...

    BalasPadam
  4. nasib baik dpt gk hbag utk raya...idak hg x leh raya la..

    BalasPadam
  5. rajin kamoo join kontes.Cik Cookie pemalas bak kontes2 nih.biar pun sonang.

    BalasPadam
  6. Oiii!!

    Dpt enbeg tu! melampau tol la! huh!

    :P
    :P
    :P
    :P

    BalasPadam
  7. dpt hadiah jugak waks?wahhb eh ar....pree kn...suke ai tau!!!kah kah kah!!!

    BalasPadam
  8. hahahah...lawak posmen tu..
    beraya ngan hbag baru gitu
    cantik

    BalasPadam
  9. aku pon da lamer xbeli enbeg..cian kn?dpt teman kakak n adik ipau aku p sopin enbeg kt guess jer..dpt pegang pon jadik ler..aku usahkn nk beli yg branded x brand pon xdpt..kaahh..

    BalasPadam
  10. lemekkkkkkkk..

    cantiknyerrr ELLLLLL..

    tahniah beb..

    pakcik joe kata itu bukan dia.. itu cobaan..

    hahaha!

    BalasPadam
  11. wahhhhhhhhhhhhhh cun nye handbeg tu ...

    BalasPadam
  12. kahhhhhhhh...seb baik tercapai hajat haku nak kasik ko berayer ngan handbag baru walaupon beg tuh tak semahal baju tinie..kahhhhhh

    tapiiii ok la kannnn..actually time tuh haku main rembat jerk..tak cukup maser mau pilih2...haku beli dua terus satu untuk kau satu untuk haku...tanya laki haku diyer kater ok..haku pon hambek jerk terus bayo..takdernyer milih bagai..harap ko suker yer..

    kenang daku dalam doamu..tetibe

    BalasPadam