Jumaat, 7 Ogos 2009

opssss terkojut I taw....kahhhhhhh

video


nota bijik: G-string tu beb kahhhhhhhhhhhhhhhh berdekah3
pd moderator blog...daku hya berkongsi gelak aje..xde niat nk berl***h
kahhhhhhhhhhhhhhhhhh

21 ulasan:

  1. ngok la ko el
    adesss berair mata kau golak2
    mana aje la ko dpt video neh
    suka tau wat cmni

    BalasPadam
  2. hahaha gelak sampai terguling-guling....

    BalasPadam
  3. lawak giler...siyess lawak...ahahhaaaaa~!!!

    BalasPadam
  4. hahaha..
    diorng takut cam nak kena rogol jeh!!!

    BalasPadam
  5. ko ni..kalau ada contest blue mesti ko menang..wakakakaka

    BalasPadam
  6. tinie ~ tu la aku igt cam tu lahhh..dlm palahotak aku ni dah mcm2 kalo ada contest blue taw...kahhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  7. lawaksssssssssssssssssssss!

    BalasPadam
  8. mengarut!!!
    wakakakkakakaska!!!
    tang dia bukak baju tu aku dah geli dah..
    terperanjat beruk sume tengah syiok2 berendam...

    BalasPadam
  9. haruuuu....
    macammmm cimmmpenggg jek...
    sakit perut aku ketawa sensorang la el...

    mengonggg tul..

    BalasPadam
  10. hoh... gila biol mamat tu, kalau gua, gua sebat dgn hos getah tu.

    BalasPadam
  11. adeihhh..tak tahan aku tengok...gelak sampai batuk2 aku tau...kahh...

    BalasPadam
  12. lawak gilos...ahahahaaaa~!!! I terguda tawww...ahau~!!

    BalasPadam
  13. laaaaaaaaa..
    ko kan ELLLLLLL..
    akak tak blehh gelak sokmo..
    tapi akak gelak gak laaaa..
    ikut gelak ko yerr..

    bedekahhhhhhh (doblas kali)

    BalasPadam
  14. Lawak betul ... gedik plak lagi !!

    BalasPadam
  15. haaa..gelak smpai guling3..walaupun mood malas dan sebagainya menjelma..kahhhhhh!

    BalasPadam
  16. hahahahah
    sakit pipi ku gelak
    selamat bos tak der
    kalau tak dia kata daya gila
    hahaha

    BalasPadam
  17. hahaha..gelak2 gile guling2!!!warghhhhwawghhhh kakkakakakaka!!!!!

    BalasPadam