Khamis, 27 Ogos 2009

NGERI!!!!! (utk umo 18sx)

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tinggal daging

bergelimpangan

hangus

kemerahan

menyayat hati

tergolek


terkulai

nota bijik: kahhhhhhhhhhhhh berdekah3
sabo je lah...
aku pn terkn..siap tgk celah2 jemari le..kot2 apelah yg ngeri tu..igtkan xciden ke hape..ghopenye..caittttt

23 ulasan:

  1. ni paso kat umah ko ke el? meriahnye..seafood smuenyee..x tahan gue lagik2 udang tu..huhuhh

    BalasPadam
  2. aku sepak ko L...wakakakakak

    BalasPadam
  3. kahhhh...hg buat lawak....

    aku tliur la..

    BalasPadam
  4. YA ALLAH..HANG NI ELLY..KASI STIM TOI LER..

    RE: AKU MEMANG NAK AJAK KO..TAPI KO JAUH BANGAT LER..
    WEI..AKU PAKAI BEDAK MIAMI TU TAW..HAHAHA....2 INCI TEBAI U..AHAKZZ

    BalasPadam
  5. erk! weeii cik kiah.. hang ni pon kalo nak gurau ganas, tak yah laa letak gambar ghairah cenggitu..

    BalasPadam
  6. MAK AIIII!!!

    Aku yg dah kenyang ni pon mengiur balik tgk sodap2 18sx kau ni!!!

    BalasPadam
  7. cisssssssssssssssssssss kek!

    BalasPadam
  8. kepak ayam tu nampak mengghairahkan, tusukannya rapat-rapat, kulit yg gebu, terbaring, padat tanpa bulu...
    meruntun nafsu dan jiwa muda ini, membara hangat, sudah sedia untuk diterkam...!!


    okay tak el..??


    berdekahhh 8x!

    BalasPadam
  9. sengalllllllllllllllllllllllllllllll!

    BalasPadam
  10. fuh....

    nsb bek time sahur ni..

    kalo tghari mau perot dok men lagu dangdut..

    BalasPadam
  11. wakakakakkakaka..saya pun ngeri nak tgk..upenye...akak test wat lawak erk..coz nak masuk raja lawak musim ke tiga kan..kan...kan...

    BalasPadam
  12. oiiittt el aku bukan takutt...tp dok leleh air liurr nie tengok sume tuhh...mau ptg nie aku carikk semua nie buat boke....huhu

    BalasPadam
  13. hampehhhhh..tangg kerangg tuhh haku tak tahannnn tuhhhhh...lelehhhhh hooo...

    wehhh lamer tak masuk blog haku..ko majuk ehhh...lorr baru ingat nak kasik ko hadiah bulan nihh...kalahhh la ko ginii...huhu

    BalasPadam
  14. Siut jek...ko ni kan ell..mmg!!!

    BalasPadam
  15. WOI WOI SEKARANG JAM 4.30 PTG..KO BUAT JIWA AKU PANAS...lapo

    BalasPadam
  16. Salam El..

    thanks berkunjung d blog Saya k..

    Mmm..

    ku tertipu ngn sign 18sx..

    kahkah..

    memang mengerikan ar....

    BalasPadam
  17. erm...sedap.ptg ni jgk pegi carik!

    BalasPadam
  18. sje je ko kan..menaikkan nafsu berahi org..kahhhh.... sodapnye weh..telan air liur puloh2 kali dah ni..

    BalasPadam