Jumaat, 17 Julai 2009

sape nk...

aku nk jual bju ni....ada sape2 nak x?
rege RM35 sekali postage..
free size
baju bru..x pki lg
sape yg pki tudung tu leh pki inner/jaket/cardigan
pki ngan suar jeans...mmg cung woooo
sape nk bitau ye...

nota bijik: kain stretchable..klo peknen pun bleh pki


11 ulasan:

  1. monink el.. hoo promot baju plak dah.. sesuai kew baju tu wat mak pregy cam aku ni erkk?? hehe.. misti x muat!!hoho..

    re= haha seksi meksi?!?! mmg masuk bilik lps tu el.. tapi bilik tandas.. coz skit perot makan kek byk sgt.. kahhh

    BalasPadam
  2. cantik oo baju tu.. tapi kiter tak bape minat.. huhu

    BalasPadam
  3. nape ko nk jual beb ..
    ko pakai ler.. ko body dh lawo

    BalasPadam
  4. nakkkkk..tp preeeee. lehhhhhh

    BalasPadam
  5. cantik laa EL..
    ko napenyerr takmo pakai..
    akak bukan takmo..
    tapi tak muat rasanyerr laa..

    hmmmm..

    BalasPadam
  6. el nape ko tak nak???lawa per ko pakai??
    kalau tanya aku?? mmg aku surrender la...maklumla XXXL!!!

    BalasPadam
  7. k.el, daku udah ade le, x dpt le nk rembat, kang my mr. ngamok plak byk2 baju...huhuhuhu...

    BalasPadam
  8. baju cantik, kalau pembelinya kurus . tapi kalau dah gedabak, gemuk cam wantie ni, tak sesuai la plak..
    hai.. bagusnya kalau dapat pakai baju ni dalam mimpi.. ahak ahak..(berangan pun jadilah..

    BalasPadam
  9. Udah la tu El...kasi jelah kat aku ni. abis criter. kira hadiah utk aku..muahahahahaha

    BalasPadam
  10. Ai, kalau boleh dapat free. wantie pun nak jugak. Biar tak muat, bila pakai gak cam sarung cempedak.. ahk.. ahak..

    BalasPadam
  11. Wantie...jom kita kasi dia hangit jom..mintak sampai dapat! kahhhhhhhhhhh

    BalasPadam