Sabtu, 4 Julai 2009

ngeh3....

tgk sekali cung seh tv ni....besorrr....sukerrr....then tgk bwh

sian owner tv ni..kempunan beno dia...kahhhh...

Cuaca Panas!!! Air kurang! Memang sangat dahaga!!!

berdekah3.....


gmbr ni xde kaitan ngan dialog di bwh...berdekahhh upsss..tetek ngan lembu..auwww..berdekah3


Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!
Lembu : Kenapa kau kata macam tu?
Ayam : Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!
Lembu : Hah! Buat apa pulak?
Ayam : Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga
ekor. Orang kata ada juga waris aku bila aku dah tak de nanti.Tapi
manusia ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan telor
aku,Macamana aku nak dapat anak!
Lembu : Alah! Kau punya masaalah kecil aja!
Ayam : ?? Maksud kau?
Lembu : Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak bunuh diri pun
ada. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun tak
pernah panggil aku MAK!
Ayam : ?? (Dalam hati: Tak boleh pakai punya lembu

berdekah3.....

16 ulasan:

  1. kahhhhhhh,,..lawak2...
    el...aku pon nak buat tv mcm tu gak ler..nak beli LCD xmampu..wkawkak

    BalasPadam
  2. GILER!!!!
    Kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....adoi!

    BalasPadam
  3. kahhhhh..berdekah2 aku!

    ~ Wei..seyeeeeessss frust nongeng nie tak dpt jumpa ko!huhu...aku dh ler kuar dr opis td lambat!huwaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  4. hadoiiiiiiiiiii lawak giler..

    BalasPadam
  5. salam ziarah el..

    nak gelak depan PC sesorang neh, tapi harus kontrol terkemut2 laa kan.. kang terkejut lak anak2 tgh tido..

    wakakakakakak! yang tebisennn tu.. sangat kelakar..

    i follow u, okehh..

    BalasPadam
  6. hahaa..lwak tul la...macam2.....adoii.....

    BalasPadam
  7. kahh100x lawak hg la weii...
    ~mmg best jumpa hg...bila nk jumpa lg nih....bw bakal mnantu ..kakaka

    BalasPadam
  8. hakhakhak hampehh tul...cessssss...

    wehh makacehh yerk sudi jumpe haku walaupon ko tgh kejer..nyusahkan ko plak..huhuu..

    BalasPadam
  9. haku tingin giler nak jumper Danish wehh..dak encem tuhhh..huhuu

    BalasPadam
  10. sila ke rumah saya ye puan elly untuk salin resepi ...kahhhhhh

    BalasPadam
  11. suke benor ko search mende2 nie ek ekekeke....

    BalasPadam
  12. hakhak..memula aku tengok...trus aku ingat ko nyer tv..baru nak kagum..upenyer lawak spastik..kahhhhhh

    BalasPadam
  13. thxx for sharing...kelako betul ler..

    BalasPadam
  14. psl tv tu idea menarik tu ko bg kat aku Ell..kahhhhhhhhh...

    BalasPadam