Isnin, 20 Julai 2009

nasi dalca tasha

nasi tasha dalca ni ekceli dlu ada bkk kat byn lepas (airport) tp dah tutup..ntah dgr kata kes laki bini...pas2 lm x dgr kdi ni..sekali en. somi ckp nk pi mkn nasi tasha..aku pn ting tong ler...mmg nasi dalca tasha ni mabeles..korg tgk le depa dh bkk kat sg. ara tepi jln tu..tu pun org dok Q pjg..dulu ms bkk kedai restoran tu..pyalah rmi smpi nasi dh abis..depa sggup tgu ko..fuhyoooo..hahahaha....korg pi penang nti sggh tau...ni kira slh satu tmpt yg harus korg terjah...ngeh3
tu en.somi tgh tgu Q blkg skali...rmi beb

bini n anak2 yg sabar mnuggu w/pun anak bujang ku x reti dok diam...

ni en. somi pya..nasi tmbh kuah bajiro..perghhh...ayam grg dia panas lg beb..

aku suh en. somi order nasi stgh jerk...haa sekali nasi biasa..byk sgt pung...tpi cer tgk bwh...

kahhhhhhhhhh berdekah3...sndiri mau igt...sedap nk mmposssss






11 ulasan:

  1. mabeles laa menu ko..
    haaa..
    siap licin tuhhh..
    pehhhh..
    berasap nehh kalo makan panas2..

    BalasPadam
  2. Salam..baru smlam jer aku dok sembang2 ngan kengkwn pasal nasi Tasha nie...kahhhH!
    ~ Ko mcm paham2 jer n terus wat entry..fuiyoooo mmg mengugat keimanan nie..ko saja nak tayang ler tue psl ko tau aku posa rini..huh! menciiii:D
    ~ Wei..diorang cakap ada letak ganja..ko ada hi tak?hahaha

    BalasPadam
  3. fuyooo...hebat ko makan...aku kagumm...hahahahaah..

    BalasPadam
  4. perghh...nak besarkan seluar ke?
    hehehe ^_^

    BalasPadam
  5. SEPAROH KONON!!!! puihhhhhhhhhhhh!

    BalasPadam
  6. aduhhhhhhh tak buleyyyyyyy tahan aku!!!next week aku balik BM buleh pekena....!!!!!

    BalasPadam
  7. wat meleleh air liur jek ko n

    BalasPadam
  8. wah.. sampai licin tu..
    sah sedap tu...

    BalasPadam
  9. perghhhhhhhhhhhhhhh mabelesss lor...

    BalasPadam
  10. fuyyo..
    len kali kalau aku datang aku kol ko ek..banja aku

    BalasPadam