Rabu, 8 Julai 2009

comel gilakk...berdekah3

CAN U BITE UR OWN NOSE????ha..kalo korg terer sgt korg leh ke buat cam apek ni...kahhhh comel kan kan kan..haaa buat le..aku nk tgk berdekah3






r
o
aku rs si ai bleh buat...kahhhhh
h

12 ulasan:

  1. gile ko..aku rasa apek ni muka dia x de tulang agknye...
    kemek betul..hahahahha

    BalasPadam
  2. El....aku rase hg je bleh kut...kakakka

    BalasPadam
  3. sib baik aku x ngndung
    kalau x kang terkenan susah plak ..

    wakakakak ko ampeh .. ko suh arr kak ai wat

    BalasPadam
  4. erk!
    adoiyaiii..
    akak rasa kan..
    ni lerr cara baru..
    senaman muka..
    agar jelita sentiasa..

    BalasPadam
  5. giloss..kahh...ell..aku baru pasan laki ko ni ala2 vokalist koffin kanser..ye ker?? ekeke

    BalasPadam
  6. Boleh!!!!! bukan takat idung, ngan pungkoq aku skali leh aku geget!! kahhhhhhhhh

    BalasPadam
  7. kahhhh...lawak siut! rasa geli ler plak nengok camtu!!

    BalasPadam
  8. el...aku rasa ko un leh wat la...cuba ko try test tgk...hihii..

    BalasPadam
  9. lawak la weiii....nak try laa.kahhhhhhh

    BalasPadam
  10. mcm gampang je cino ni!!!kahhhhhhhh...adoila..dagu dia panjang la el..tu pasal dia berjaya gigit idung dia!!!!ish..x leh tgk lame2..ngeri weh..

    BalasPadam