Selasa, 2 Jun 2009

fikiran ku serabut...aku x tau nt wat pe dah...

sejak akhir2 ni kan..aku kan mcm xde mood kan..so
nak dipendekan cite..aku dh benti keje..aku dah resign
tensen nak mmpos...nak plak org tu dah x peduli kat aku dah..
lantaklah..kalo aku x dpt keje wktu terdekat ni..jwbnye aku
balik kpg tolong mak aku....KESIAN BETUL AKU..xde sape
pedulikan aku....
aku perlukan TRANFORMASIIIIIII!!!!!!!

16 ulasan:

  1. insyaallah rezeki ada dimana2..kuatkan hati erk..huhuhhuhuhuh jgn lupa mai kenduri noo..cek nak alamat nk pos kad

    BalasPadam
  2. erkkk...!!
    wehh mai kejer ngan haku lahhh...jadik PA haku..ok tak??

    BalasPadam
  3. eh eh ehhhh tak ponn jadik pengasuhh Danial..bley..???
    hiksss...!!

    BalasPadam
  4. wahida ~ dah send..hope adalah rezki aku ye..doa2kan tuk aku

    shi3la ~ aku seyes mek..PA ko..nak nak nak..bbsitter pun ok..hehehe aku terdesak sgt nie...

    BalasPadam
  5. JOYAHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

    ko ni pe cite plak tetiba benti kejo nih .. xdak angin ribut taufan nih hah .. meh cite skit

    BalasPadam
  6. tiba2 benti apesal L?? ko gaduh dgn bos ker?? blk kg..tanam la apa2 L.

    BalasPadam
  7. sabau2 kuatkn semangat tau..i'allah ada rezeki

    BalasPadam
  8. uik!! kau dah brenti keje? sape yg tak pedulikkan kau tu ha?? sape? aku pedulik!!

    takpe el..ada rezeki kau tu nnt. Insyaallah..aku doakan trnasformasi akan berlaku kat kau. Kalau kau tak dpt gak keje, meh sni tolong aku jual tudung! :P

    -cayang kau tau..

    BalasPadam
  9. Yelah El, mungkin bukan rezeki ko kat situ. Tp apa cite sampai tetiba resign ni? Meh cite sikit. Jgn tension2 tau!

    BalasPadam
  10. lor ell....nape ko benti keje ni? stress giler ker ko skrg ni ell?? huhuhh..ko kan happy go lucky orgnyee..rilekla beb..kekeke..sape yg x pedulikkan ko tu?banyak2 sabo erk..smg rezeki n kebahagiaan utk ko tu ade hendaknye k..

    BalasPadam
  11. wei aku ada wei
    apsal ko benti?
    story la wei

    BalasPadam
  12. ala ko keje jela jaga anak. cukup bulan mintak gaji kat od. kahhh

    transformasi gak tu!! :P

    BalasPadam
  13. la..ni kes stress amat ni sampai berenti keje..tak pe L try la cari tempat lain..keje managing direktor kat umah best gak hehehe..peace!dah jgn tensen2

    BalasPadam
  14. laa..ape dah jadi el???nape benti keje..majikan ko wat palat ker???xpe..rezeki utk ko tu mesti ade..insyaallah..ko akan dpt keje gak..ko kan diva..mesti keje menanti la..hehehe..good luck babe..

    BalasPadam
  15. lar..selame ni ok je...ke selam ni pon ko?? takpe elle..mane tau rezki ade dimane2..jgn susah hati..aku dulu pun pernah rase cemni...mmg suck!rasa nak bunuh org pun ade..huhu..ilek babe..dunia belum berakhir.. w'pun ko putuskan aku..erkk??lagu yg takde kena ngene..cheer up taw...hehe

    BalasPadam
  16. insyaAllah...ada rezekimu skluarga...huhu tp aku terkujat gak...biler lak ko benti koje....tetiba je dah tau x koje...

    BalasPadam