Sabtu, 20 Jun 2009

agak2 korg..mn satu eh

aksi 1

aksi 2

agak2 korg mn satu pic yg korg rs pling klako..teruja tgk contest aksi anak tido tu..ngeh3

nota bijik: x bleh thn tgk aksi no. 1 tu...berdekah3

10 ulasan:

  1. no.1 tp tak nmpk muka tido lak...
    no.2 je mcm biasa jer...

    BalasPadam
  2. wakkakaka....lawak..lawak..
    nak yang no 1...ada cacing ape.ihihihhii

    BalasPadam
  3. no 1 lah....genti ko menang punya...wakaka

    BalasPadam
  4. aku suke yg no 1 tu tp tak nmpk muka

    BalasPadam
  5. el..pic no satu la.. terlampau sket..suka aku..
    nyenyak agknye dia tido mcm tu kan..sungguh berseni..hahahahh

    BalasPadam
  6. salam kenal..eh yang tido tonggeng tu cam anak cikmanggis tido

    BalasPadam
  7. of coz no 1....kaah comei siot.
    re: aku suke gak baju jersi tu..kaler merah + black stripe yeahhh sama!!tgk yg lain kata ape dulu okeh!

    BalasPadam
  8. no 1 la very the stylish punya cara tidoq

    BalasPadam
  9. hihihih yg tertungeng tu yg besttt..tiru gaya sapolah anak ko tu..mak nya ka.. atau bapak nya kah?

    BalasPadam
  10. mcm anak2 aku gak tido nya... aku kat umah x yah wat divider sbb aku yg divider tu...hehehe..aku kena dok tgh sbb kakak tido suka letak kaki atas org...penah dia letak kaki atas zikry...naseb aku sedar...adoii laaa

    BalasPadam