Rabu, 27 Mei 2009

wei faizzzzz....


TAG n AWARD DR FAIZ BLURRRRrrry

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :

1) aku nak bitau kat ko ni...dgr tak..eh bc x...dulu b4 ko potong rmbot cam skrg ni aku suke tgk ko...aku ckp..minah ni cun betoi...ngan rmbot pjgnye...ms tu kite2 lom rapat lg...ms tu ko bru join kapet cipet tu

2) pas2 kan...bila dah start berkwn tu kan...aku naik syok plak ngan ko..sbb kan..ko sllu blur dlm kapet...org dah ke Paris ko bru kat Parit Buntaq..berdekah3..kdg2 aku gelak sorg2...pehal minah ni...kahhhhh

3) aku jeles kat ko sbb ko ada anak bujang yg HENSEM...(anak aku pung) hehehe

4) aku pun nk jpa ko sgt2 ni....

5) last...aku SECARA JUJUR NI...bc x ni..berdekah3...AKU X SUKE NGAN KO SKRG BERAMBUT PENDEK...x cung...hope ko simpan rmbot pjg balik eh...hahahahaha

nota bijik: smpi ati ko kata aku x tgk blog ko....blog ko HARUS aku tgk..sbb KO kaki jalan sn sini...hehehehe..nk plak upload pic juta byk gilerrrr...suke buat mata aku berdarah tgk..berdekah3
assalamualaikom...:)

1 ulasan:

  1. kahhh ell..ko mmg minah lawakk....aku x leh ade kawan mcm ko ni tembam pipi aku masok angin asik gelak..wakakakkaa....yela tu fakta fakta ttg aku tu..fakta ke auta...ciss ko kate aku blur erk..hampehh..muahahahhaa...yolah nnt aku simpan la rambut panjang balik kasi puas ati ko bile jumpe aku nnt..dlm proses la ni..kaaaaaaaahhh...

    BalasPadam