Sabtu, 23 Mei 2009

tenkiu I LOVE U..hehehe

award dr ira pp gebuss

award dr widjan

ish kalo lah award2 ni leh pgg leh la ltk kat umah wat perhiasan....berdekah3..maceh la susah2 je bg award kat den ni ha...den ngan anak2 baru je baik dr dmm semua...so xde ape sgt lah nak update pun..nti2 lah eh..korg sure x sbo tgk pic2 aku yg daring2 kan kan kan berdekah3..i love u all :)

4 ulasan:

  1. el..ko demam ke.ciannya. dah pi kinik ke

    BalasPadam
  2. El..award aku bagi tu sekali dgn tag tau..awat hang tak jwb tag aku tu..??

    BalasPadam
  3. wei bila ko nak jawab tag wei???
    kahhhhh
    ko demam erk???
    pi jumpa doktor...ada org dalam pewot kut...kahhhhh
    berdekah dekah....wakakakkaka

    BalasPadam
  4. gantung la award tu kat bilik ko. sambil main leh tatap award tu ..baru dpt feel

    BalasPadam