Sabtu, 2 Mei 2009

TAG TAG TAG TAG...

AWARD N TAG DR IMAH

Terma & Syarat Untuk Penerima Award Ini.
1. Letakkan logo award ini di blog anda.
2. Anugerahkan award ini kepada 8 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra. 3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui “backlink” dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda
4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.

macehlah imah bg aku award ni..kalo lah penerimaan award2 ni leh msok tv...glamer skit kan...pas2 siap ngan duit bagai..hahahahaha

aku rs rmi dah dpt award ni kan..dan sure dah penuh almari rumah hehehehe...so x pyh lah beri kat sape2 BLEH..hehehe...sbb anugerah ni kena bg kat 8 blog yg diaggp berinspirasi dan sgt mesra tpi aku SUKEEEE semua bloglist aku..mak2 cipet..member2 blog...geng2 fp..xde beza2 aku suke SEMUAAAAAA...hehehe


TAG DR ZURA

Names that friends call U:::
elly
el

4 most important dates in your life:::
bln april birthday aku ngan laki aku
19 May birthday anak bujang aku
1 January birthday anak dara aku
1hb Dec ari nikah aku

4 things you've done in the last 30 minutes:::
pi dinner kat pizzahut
beli pad
tidokan anak dara aku
lepak ngan anak bujang aku ngan laki aku

4 gifts you would like to receive:::
kasut sport
hbag
lcd
dslr

4 of your favourite hobbies:::
tenet
layan anak2
lepak tgk tv
jalan2

4 places you want to go for vacation:::
paris
morocco
switzerland
jelajah msia

4 things always found in your bag:::
wallet
hp
lip gloss
camera

4 u love so much:"::
my family
my huby
my childrens
my friends

4 things 'special' for you: ::
kebahagiaan dunia akhirat














Tiada ulasan:

Catat Ulasan