Rabu, 27 Mei 2009

meh torai latest bra...ada BRAN!!!!




nota bijik: saje tepek gmbr tetek ni..BG OTAK AKU BERJALAN..bleh ke cam tu..berdekah3...rs tetek aku stim lak tgk bra gitu pgg tetek lak...kahhhhhhhh
farhana sila tutup tinge...ko lom kwin lg..eh si wahida pung...berdekah3

13 ulasan:

  1. tu diaaa....mantap beb...wakakak...kalo aku pakai..mau terbersin laki aku..ahahahha

    BalasPadam
  2. Aku bran aku bran ... tp aku takut takde yang bran nak tengok jerk!!! Hihihih.

    BalasPadam
  3. klu aku pakai mahu aku stim sepanjang hari wakaka!!!

    BalasPadam
  4. OIT KEJADAH NYE GAMBO NIH HAH ..

    kalau ado org pakai kat msia ni .. mmg sure keen jd mangsa rogol .. kahhhhhh

    BalasPadam
  5. AKU NAK 4 PASANG!!!!!!

    BalasPadam
  6. Uwaaa.. Trbeliak mata tak tutup2 tgk.. Telinga trbuka luas.. Hak hak hak.. Aiyo.. Kak El.. Tak tau..

    BalasPadam
  7. adoiii ngeri aku....tapi mcm syokk jer.. mesti alki aku ala2 stimm 28 hours.... hahahhaha

    BalasPadam
  8. Peh...buatnya btl2 ler ada bra mcm tu kat malaysia nie mesti ramai kaum isteri membelinya untuk tatapan si suami...jawabnya tak kuar bekerja la si suami coz dok ngadap si isteri dgn bra barunya...Ha...ha.,ha.,Lucah pun ada gak coz gambar sebegitu akak tunjuk...

    BalasPadam
  9. ya allah! apa nak jd dgn ko ni L?? stim sepanjang masa ker?? wakakakakak

    BalasPadam
  10. ish, geli aku nak pakai bra mcm tu el...

    BalasPadam
  11. ko ada jual tak?
    aku nak order satu wei???
    wakakaka

    BalasPadam
  12. uncle ni naik stim pulak bila baca
    korang punya komen hahahahha...perghh kalau ada uncle nak pesan 5 pasang ni!!!

    BalasPadam