Sabtu, 30 Mei 2009

abg + adek tido

abg tido...(aku pun ada suar kotak2 tu..suar tido...:)


adek tido..adohai kamoo arwen..sopannye anak tido

abg ngan adek tido..ni kalo en.somi xde kt umah keje mlm..dua2 tido ngan aku...kena buat divider kt tgh2..sbb sat lg...ntah kemana2 abg ngan adek...hehehe..aku kt mn?????ha aku kt bwh kaki anak2 aku...berdekah3..xkesahlah janji ank2 aku tido selesa...korg nk tau...danish kalo npk aku tgh tepok adek dia tido..dia pun nk gak...ma..ma..nak nak pok sini...sini (tunjuk bontot) wakakakaka...haaa bertepok la aku kiri kanan...smbil nyanyi2..brulah depa tu tido....kdg2 je ank2 aku ni nk btepok..sllu tu kalo letih sgt kasi susu...terus lena...

8 ulasan:

  1. uiyooo anak2 konker katil..abistu korang beromen kat mane???..

    BalasPadam
  2. hahaha...k.eda dasat!

    a.od pun suh tepuk gak ke sblm tdo k.el? ekekekek...

    BalasPadam
  3. huhuhuhuhuhu .. siap ada divider tgh2 tu .. ganeh tui

    ** eda: bwh katil arr mana lg

    BalasPadam
  4. ala..kira ok la tu..tido kat kaki arwen..ko pun bukan beso mane kan?kan??ko dah slim kan??kahhhh

    BalasPadam
  5. alala comei je 2 badik ni tido...

    BalasPadam
  6. ell...ko ni...kiri kanan mintak tepuk...od ko tepuk ke tk??salah tepuk...jd lain...ahhh sudah...

    lepas tepuk2 kiri dan kanan...od lak main tepuk tgn dgn ko kan??? aku tau...skrg dah paham dah...ekekekeke....

    BalasPadam
  7. beshnyee tepok 2 anak...cute je 2 badik ni tido..mmg pengorbanan seorg ibu la ko ell..tido di hujung katil..eehhee

    BalasPadam
  8. syahdu kan tgk anak tido. aku suke belek muka inshe time dia tido...

    BalasPadam