Isnin, 13 April 2009

yea yea yeaa..dh pndi niarap pung...


ekceli arwen genap 3 bln die dh leh niarap dah..cpt sggh anak dara aku nieh..dulu abg dia 6 bln bru leh niarap...abg dia duduk dlu...mayb anak pompuan ni bdn rgn kot...mlm2 kan aku suh dia tido...dia sure nak niarap...jenuh gak pujuk udah lah tu arwennn sok2 le plak...huwaaaa..mama nk tido..kahhhhhhhhhhhhh...alhamdulilah advanced skit anak dara aku sorg ni...ye kelakar dok dlm stroller pun die nk niarap ...aduihhh...tu yg tpt letak bby troli cm kat tesco tu pun dia nak niarap gak...waduh2..kamoooo..hehehe ponat den nk kena pantau...mau kang tergolek kuar...hu3..so pasni leh lah letak dlm walker..sng koje mama...hahaha..abg kamo pun dah leh harap jaga kamooo....bgs abg...hehehe

15 ulasan:

  1. cepatnye arwen!!!
    congrats!!
    xmo tngu abg khalis kah?
    wkakkakakaak..
    ala tomey2 arwen!!

    BalasPadam
  2. wah..cepat nye...comel!lepas ni guling2 plak ye Arwen kasi mama kamu tu penat hehehe

    BalasPadam
  3. arwenn x mo bg mama tido ye... ekekeke well done arwenn kahhhhhh... ceptnye dia niarap eh, pasni leh merangkak plak... hehehe

    BalasPadam
  4. wakakak..
    cepatnye nerap...
    bagus arwen..keep it up..kaco mak ko tuh..kahhhhhh!~

    BalasPadam
  5. niarap arwen..niarap!! bior mak kau tak tido..:P cepat gak dia kan? badan ringan le tu..

    BalasPadam
  6. wahh cepat awen menerap. ni mesti nak cepat dpt adik..:)

    BalasPadam
  7. dia saja nak dera kau tu el.... hihhihihihi

    BalasPadam
  8. el!!!arwen dan nampak muke danish dah...sebijon!!!!!hahahhaha...2 dah anak ko el...syabas..syabas!!!!

    BalasPadam
  9. selamat menguling2 cyg, kasik mama kamu penat sikit, ekekek...

    BalasPadam
  10. huhuhuuu bagus baguss..sgt pantas kasik lu punyer mama panas vontot...takleh dok diam..mhuahuahua...

    BalasPadam
  11. syabass beti hehehe
    cepat giler..
    anak aku 3 bulan baru leh tegakkan kepala tau..
    psstt: ko bg makan apa wei??

    BalasPadam
  12. tinie ~ mmg baka abah dia kuat kot..kahhhhh..aku bg mnm susu tek aku la..kahhhhh alahhh biasalah...lain budak lain advanced dia ...tol x...hehehehe

    BalasPadam
  13. hahh..tu tandanya kena tambah lg tu L..wakakakakak

    BalasPadam
  14. wah....cayok2...cam anak2 aku gak..

    BalasPadam