Isnin, 20 April 2009

robek matoku..robek jua duitku...

buku kupon diskaun ...

baju jln2 ngan baju ari2 arwen


korang dah tau ke blom?????kupon???

jumaat lps...aku dh plan nk pi jusco beli baju tuk arwen...wktu tghari nti...ms aku pi tu...tgh aku kebek2 baju tu...dtg sorg promoter tya aku...

promoter: u ada itu kupon diskaun ka
aku: kupon? apa kupon?
promoter: itu kupon la..jusco kupon
aku: mn bleh dpt?
promoter: itu atas juga..
aku: ooo atas ka...amik saja ka...or ada apa2 syarat
promoter: talaaa syarat ma...u ada member kad...u tunjuk nti dpt ma..kalo u beli ini baju..u dpt 30%
aku: hah!!!betoi ka...aku pun ape lg..terus pi kat kaunter..tya..kupon diskaun..ha amek ko dlm tu pyalah byk kupon diskaun...nak plak mmg aku tgh nak beli baju arwen...mmg berbaloi la..ngeh3

abis duit tuk beli baju aku ngan od beli baju arwen...ngeh3...xpe anak pya psl sggup x beli kahhhh

so aku msok keje kol 230pm..hehehe

esok ...sabtu aku pi lg amek buku kupon tu...
bleh amek byk2..asalkan depa x cam ko...hahahahaha

9 ulasan:

  1. amboi..sakannya shopping..hehehehe

    BalasPadam
  2. oiiiiiii..sopin sakan kau wei!!! utk Opet ade?? :P

    BalasPadam
  3. woi soping x ajak aku! cne leh ade bku kupon lak nie? sume jusco ade ker?

    BalasPadam
  4. OITTTTTTTTTT joyah .. ko dh rasmi yekk..
    aku baru nampak smlm dlm kete.. pe lagi .. dpt gaji aku plak terjah

    BalasPadam
  5. ni redeem buku kupon ke perabiskan duit kupon...kupon2 pun kena byr gak
    hikhik hik...
    kat sana jek ke kena pki kupon..???agak2 ko..kat jj belakang umah aku ada tk yg pki kupon2 ni???
    apsal aku g jj smlm tk dpt pun kupon?????huhuhu...

    BalasPadam
  6. amboi sakan soping ye hang..

    BalasPadam
  7. beshnye leh ambik banyak2 kali..ekekeke...lawo2 baju arwen..teringinnye aku nk soping utk gegirl jgk..huhuuh

    BalasPadam
  8. bila ade anak pompuan, x kire bila g shopping complex, mesti nak rembat jugak yer.. tambah lagi bila kupon kat tangan.. sure rembat x ingat cm si el ngan sorang lagi.. pn. yies kite.. sekali beli ingat stok 6 bulan kot!!

    BalasPadam
  9. ewahh..org tu..dah gile soping..wakakakak

    BalasPadam