Selasa, 21 April 2009

lalalalalala....

owh laki ku yg cantek jelita bak bidadari yg turun dr langit..ku cinta pd mu...awakkkk ...awak manis lah pki tudung.......kahhhhhhhhhhh

1) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya …
kat cc..ms tu aku tgh studi..so wat partime keje kat cc...yg kelakar tu kan...sembang kat kaunter
sekali meja kaunter runtuh..kahhh berdekah....

2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…
amat2 penyabar...bgslah lawan ngan sikap aku ngan panas baran ni...
kelakor...yg bgslah layan dua2 sekali ting tong...kahhh
suke dipuji...kalo kena puji...muka dh jd kambing gurun senyum smpi ke tinge..kahhhh

3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda …
atas moto..kat bkt jambol..otw balik dr hiking..tgh tgu lampu ijo..kahhhh...ms tu nak declare...

4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya …
ermmm...byk lah...cinta kami mmg the adventure..hahaha..tp ms tu dia xmo kat sape2..dah...saya nak awak jek...seorg yg setia beb...

5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
smpi skrg dah 9 thn...

6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
3 tahun..alhamdulilah..

7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda …
dulu ms kapel sllu lah buat kejutan...skrg ni nak kejutan mende...yg paling kejut potong rmbot pendek..NAK TGK????kahhhhh

8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
byk perancangan benonye..ishh mls nak bgtau lah..kang x jd lak...slh satu nak jdi kaya nak jd kaya...ntah leh jd kaya pun x tau...satu lgi of course lah nak bahagia smpi hjg nyawa bersama anak2...

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
ok..tip top...
10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
baik...leh msok mn2 pihak...ngeh3

17 ulasan:

  1. adakah ini salah satu promotion tudung k.ai kahhhhhhhhh...aku dh order occay tdung die..kan k.ai..kan??? hahahaha..

    BalasPadam
  2. Pertemuan chentan chenton kau tu aku dah tauuuuuuuuu... lalalalala..

    kau kijam tau buat kekaseh golapku tu camtu. Dah macam bapok tua lak aku tengok!!! :P

    BalasPadam
  3. askum...
    salam perkenalan dari ira…
    leh le jadi rakan maya lepas nie kan
    nanti view blogged saya lak yea...
    www.ira82.blogspot.com

    daa...
    askum..

    BalasPadam
  4. lelaki melayu tak mungkin terakhir.. kahhh

    wahh declare kat trapic like bkt jambol ye.. nasib od x jadi "mat jambul!!" kekekeke

    ko dah nak mencapai ke arah kaya dah el.. ko banak lg tahun depan..sure ko akan dinobatkan sebagai "orang kaya anak".. kaya gak tu beb. kaya dunia & akhirat tauu...

    BalasPadam
  5. sbg gelak bedekah dekahhhhhhhhhh...
    smpi runtuh meja kowang wat yer... tu tndanye biler kawen korang akan runtuhkan katil plak kahhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  6. ko ni mmg biol la elle...apalah malang laki ko dpt bini biol cam ko nih...kahhhhhhhh

    BalasPadam
  7. hikhik..wei apsal ko buli laki ko pakai tudnug tu wei??
    kalau laki aku..taktau apa jadi kahhhh

    BalasPadam
  8. hahahaha..makcik kayoooo..kayo dengan hutang piutang...wakaaaaahhhhhhhhhhhhhh..
    laki ckp xmo dgr....kan dah nyesal.. abru 1 hari...rasa mcm nak bagi balik je kat cina tu....slapppp aje...ihihhhii...hutang tetap kena bayor..kang kena siksa dlm kubur..kahhhh....adoiyai...
    aku ni teringin sgt nak hidup ber5 el..ehheheh...tapi apakan daya... ber3 pon belum dapat..huwaa.... tetiba rasa emosi laks...buhsan sgt ni dok sensorang kat rumah..

    BalasPadam
  9. uhuhuhu..xsyiok la el dok berdua..dah 3 thn dok tgk.hang..hang tgk aku..hahahha...adoiyai....balik kg pon kdg2 malas dah.....byk mulut2 hebeiaqqq... (org perlis nyer bahse)
    laser malatop....
    insyallah el....ko pon dtg ler rumah aku kalo mai perlis..tapi dok kuarters je..ehhehehe..umah lambat ler laie leh duduk.....dah sesak napas dah ni....bagi ilang semput dulu baru fikir nak habiskan...
    ko kerja kat mana????eh umuq ko baya aku ke ek

    BalasPadam
  10. elly..pi amik tag kat umah aku ek..

    BalasPadam
  11. amboi elll sakan hang godok laki ang ekh..hahahha
    tapi hampa bedua mmgs empoi pun kan....kan?

    isk..hang ngan imah leh lak buat sembang2 kat sini
    miahahah

    BalasPadam
  12. kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...od lawak!!!x leh blah la el..time ko sarung tudung ni dia wat2 tido eh..mesti dia hangin je ngan bini dia yg sewel ni kan??kahhhhhhhh

    BalasPadam
  13. re: el.,.aku kang org kg..so aku selesa mkn benda2 mcm ni..teringin gak nak mkn western2 ni..tapi xbrape gheti nak buat,...hehehe
    bolehhh...kalo ko dtg umah aku,,,xkan aku nak suh tetamu laks masak..hahahaha.....aku dlm 1 bulan 30 hari..hanya 2 hari aku ada di umah..wakkaka..haari lain aku kena bertugas...

    BalasPadam
  14. chantekk laki koo..pandeii ko carikk ehh...

    nota janggut laki ko :"..kebahagiaan adalah kekayaan yg sebenarr..."

    nota haku :weii takder maknenyer siRosma tuh ehh..kalau ko jumper haku mauuu ko nyesal ckp haku cam rosmaa...haku burokk nak mamposs..kembanggg bertingkat siott..!!

    BalasPadam
  15. Hai akak.. Heehee.. Datang singgah blog akak baca entry nih.. Wah.. Romantik seh.. Suka2.. Nak kawen gak la camni.. Heehee.. =)

    Anyway, smoga bhagia smpi akhir hayat.. Amin.. =)

    BalasPadam