Ahad, 26 April 2009

danish shuffle

video

video

nk cite psl anak bujang aku ni...dr dulug keje dia melompat atas katil..x kira lah katil sape...kdg2 tu kami nak lepak dlm bilik tgk tv pun ganggu betol...haa kalo dgr lagu ke ape ke...lg2 kat astro ceria tu..haa mula lah aksi lompat...dulu lompat aje tau..skrg ni dah ada gaya baru..gaya2 ala shuffer gitu...

KORANG FOKUS PD KAKI DIA TAU...YG LAIN2 TU ABAIKAN..KAHHH

nota bijik: sorilah buat kepala korang senget jap...aku x reti nk rotate cm mn..upload jek terus jd senget gitu...kahhhh berdekah3

8 ulasan:

  1. budussssss la el.. ko gelak buat aku gelak beso memlm ni tau..
    danish belajo kat mane wei???? sonok kan ader anak laki... harap2 pehni farah dpt la adek laki plak...

    BalasPadam
  2. kahhhhhhhhh... kemain lg danish shaffle eh... mama x join ke? kahhhhhhhh

    BalasPadam
  3. shuffer ke shuffle babe? kahhhhhh... werh ko tawe ngilai2 cam pontian...kah berdekah dekah dekah

    BalasPadam
  4. sakit tengkok aku woi tgh video ni..teleng2 dah!!!adoi la...
    aku pun gelak sbb ko gelak el..mcm KELIWON JE.. WOII...

    BalasPadam
  5. hahahahhahahhahahhahahaahh... bukan main dia shuffle ha....

    aku gelakk demgo omak eh duk gelakk tu

    BalasPadam
  6. a ah sya.....aku pon senget2 pala nengok nyer... mula2 ok jer pas el ngilai...seram jer aku... heheheh

    ko ngilai wat aku takut el... wakakakaka..jgn marah yer. Danish...cayalah!!!

    BalasPadam
  7. bukan mainn lagikk diyerr...siap posing2 lagikkk...

    wehhh patut letakk sora ko gelakk kat picture keliwon kak aii nuhhh...matappp bebbb....bersatu paduu...mhuahuahuaaa...

    BalasPadam
  8. WAHH...LEH GENG DGN ALYA NI. katil ko tu ada spring erk...sure ko ronggeng selalu kan..wakakakakak

    BalasPadam