Khamis, 2 April 2009

berkat malam jumaat...amboiii lajuuuu..kahhhhh

aku x larat nak gelak dah ni...smpi terkencing2
aku pas kat korg lak eh...kahhhhhhhhhhhhhh

Malam itu malam Jumaat. Sakri ingin beristirahat awal bersama isterinya,

dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini. Ganjaran

paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang anak:

empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih lagi menyusu.

"Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat" kata Kasim pada Ani, isterinya

yang sedang menyusu anak bongsu mereka.

"Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur, nanti saya

tidurkan mereka dulu."

"Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca Al-quran"

balas Sakri, sambil ke bilik air mengambil wudhuk, setelah mendapatkan

songkok. Kitab al-quran dan meminum seteguk air sejuk Kassim bersedia

untuk memulakan kerja ibadahnya?

"BISMILLAHHIRROHMAN NIRROHIM"

"Bang!! Anak dah tidur" Terkejut Sakri mendengar suara Ani yang membawa

khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat.

" SODAQALLAHULAZEEM "

Tu la dahsyatnya malam Jumaat...kahhhhhhhhhhhh berdekah3

9 ulasan:

  1. muahahahhahhahha...ini mlm mlm jumaat...... ko pun mcm bini dia lah tu nanti tunggu anak titun

    BalasPadam
  2. haha...ala sama je dgn ko...el....wakakaka ko pun laju je bab citer mlm jumaat

    BalasPadam
  3. mhuahuahua....ko mesti plan mlm kang nak wat cenggitu kannn kakk....ahakssss...

    BalasPadam
  4. ko ni mcm2 le L...hahahaha..

    BalasPadam
  5. ni aku pon nak gelak berdekah3...

    BalasPadam
  6. wakakaa
    malam jumaat memang sunat
    tapi bagi malam2 lain wajib..hehehe

    BalasPadam
  7. hampeh!!!!!!!trus x jadi baca alquran!!mlm jumaat punye pasal!!whakaka..aku pun gelak gile ni!!!pstttt..ko pun ape lagi mlm ni..jeng..jeng..jenggg

    BalasPadam
  8. Malam Jumaat?? apa tu wei?? tak paham!! (i'm in haid right now ok.. :P)

    BalasPadam
  9. cesss...ko ni....
    laki2 ...mmgla.... laju jesss...
    tak sabar dah agaknya...

    BalasPadam