Ahad, 26 April 2009

aksi2 aku bila laki xde...kahhh


ni tgh boring sbb laki aku keje mlm..korg jgn gelak tau...x baik tau..Tuhan marah....janji jgn gelak...janji tau...haaa gelak jugakkk

9 ulasan:

  1. sengal ko ellll!!~
    aku x baca lagi pun aku dah gelak...inikan bila baca...
    iskk koneyh...
    kalo mak mertua ko nampak aksi ko tgh2 mlm tuh...
    mesti waktu bekpes pg ni dye pun rase mcm sengal dapat menantu mcm ko..
    kahhhhhhhhhh

    p/s jom set tarikh yg ngam...
    sbb aku janji nak g umah@kedai her
    jom join sama!!~
    ko nak kek gula hangus kan? kan?

    BalasPadam
  2. hehehe....takpe2...cam retro lak ek...
    2 pic time hubby keje malam...
    time hubby tak keje malam camne??
    nak nengok gek...
    nak laaaaaaaaaa....
    nak nengokkkkkkkkkkk...
    kehkehkeh...

    BalasPadam
  3. mihahahhahhahahaah ko mmg gilossss lah kak oii.. tul ckp kir... apalah riaksi mak mentua ko masa tgokk aksi2 terlampau ni.....

    aku cuba tak gelakkkk tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku nak gelakkkkkkkkkkk jugakkkkkk (sambil berdekah depan komp)

    miahahhahhahah mihahahhahhaaha

    BalasPadam
  4. kenapakah perempuan ini jadi begitu sekali...hehehhehe
    ko dah kenapa el?by the way,hepi weekend ye..

    BalasPadam
  5. kah..kah...berdekah2.....a
    ku nak gelak jugak....hahahahah

    BalasPadam
  6. adoi.. ni mcm eksen kanmen dlm cite shin chan jewk.. hak hak hak.. dgn spek mata itam tu yg tak tahan.. silau di mlm hari ke kak? hak hak hak.. =p

    BalasPadam
  7. hoi elle..klau nak posing maut meh bajar ngan aku...dah rupe otromen dah ko posing ropa tu..kah berdekah dekah..nasib baik laki ko tak nampak..klau takk..kompom tak ngaku binik..kahhkah

    BalasPadam
  8. aku nampak tajammmmm je kat dada ko L..gersang ke??? wakakakakakaak

    BalasPadam
  9. hohoho.....nampakkk sangattt malam tuhhh tak dapat nafkahhhhh...kahhhhhhhh

    BalasPadam