Khamis, 23 April 2009

Acara tido anak dara ku

ha nk cite psl anak dara aku nie...dia ni susah nak tido...nak tido kena ngis dulu (cam kena pukul) tpi kdg2 jek dia buat pagai...pas2 guling dr kiri ke kanan..atas bwh..serba x kena...haa tiap kali nak tido..dia sure nak nerap..yg kelakar tu..ms nerap tu...mata pinjam...kepala dok angkat...kahhhh...last2 tido nerap cam gitu haa...senyap la dia...aku je yg tak leh lena..sbb ape tau..sbb yelah takut dia tak bernapas ke..sesak napas ke..ok ke idung dia...kahhhhhhh 15 minit gitu..bru lah dgr dia berdengkur..sng atiku..kahhhhhh...

12 ulasan:

  1. elehhhh..kau pon kalau nk tido camtu gak kan? merengekk..mengeluhh..jap naik atas, jap kat bawah, jap nonggeng..kannnn el kannnnnn??? malam jemaat :P

    BalasPadam
  2. mihahahhahaha aku setuju dgn kak ai........

    BalasPadam
  3. kahhhhhhhhh kak ai... el, kalo ko riso dia tido niarap tu ko alehkan la dia... ape da kahhhhhhhhh

    BalasPadam
  4. ai~ aku lain la...aku org besor..rengek2...ngerang2 tu semestinye...auwwwww...tu anak aku la..ngok tol...kahhhhh

    ciklin ~ podahhhhh

    suel ~ aku dh bagi dah dok cm biasa..dia nak nerap gak...saje lah tu nak bg aku xleh tido...kahhhhhh

    BalasPadam
  5. tu namanya lawan mata. mata dah ngantuk tp hati nak main. gitu la jadiknya.

    tp kalau pk2 cam mama dia gak.. mata nak tido tp hati nak "main". kahhhh

    BalasPadam
  6. dulu aku pon riso gak time baby kecik gini tido nerap...tapi hakikatnya..tido nerap la yg buat baby paling nyenyak n selesa bile tido...cume jgn kepungkan ngan byk mende alah bukan2 mcm bantal plok ke ape ke..mmg la lemas..lagi satu klau romen pun kena berhati2.. kahhhhhh

    BalasPadam
  7. haha chomel lak tido kaki cenggitu..mama diyer tido kaki kangkanggg kannn kannn...kahhhhhhhhh....

    wehhh ko pegi zoo teping zaman bugis ka..skrg dah ader ketapi per...lehh pusing zoo naik ketapi daaa...menatang pon leh tahan ler byknyer...huhu

    hohoho baik ko pikir maner ko nak bawak haku jenjalan time haku ker penang nanti...

    BalasPadam
  8. kalo arwen tido nerap el, makesure jgn ade bantal atau selimut around her... safety caution la kan....

    kak ai.. aku setuju... ahaksss...

    BalasPadam
  9. siap le ko L..anak ko dah tjk taringnya..hahaha

    BalasPadam
  10. el...dina pun dulu smp skrg tido mcm tu el!!!ko x yah risau sgt..tapi ko kena monitor gak..takut dia telungkup bantal ke ape kan..bahaye gak..tapi dah dia selesa tido gitu..biar la..ko monitor tiap saat yer..hehe

    BalasPadam
  11. Wahhh.. Comelnyer dia.. Mcm saye gak.. Hak hak hak.. =)

    BalasPadam