Jumaat, 10 April 2009

Abah banjer Nando...

Khamis lps..pas blk keje...aku pun ckp ke laki aku...nak pi pantai qbay jap nak lepak2 jek bw anak2 aku..sekali laki aku ckp..xmo laa..kita masok dlm...(cam lucah jek byi) kahhh..aku orait jek...tpi b4 maghrib kena balik laaa..mlm jumaat tu..x elok kuar...kahhhh...so smpi kat sn..laki aku kata nak mkn pe...aiseyyyy abah nak banjer rupanya...x kisah le..pape pun jd..aku cm biasa..kejor danish ....abah dia ngan anak dara dia lahhh...smpi2 jek terus abah dia pi kat nando...wahhh lama x mkn ayam nandooo...ok jelah...danish ntah ape lak ari tu...bw otomen ngan kete spot dia..kalo x bw ngamok...haa amek lah nak woiii ko main la kat situ..ari tu ko main bola..ari ni ko bw menan lak...lantakkk asalkan ko tak ngamok udahhh...mkn dgn aman w/pun kdg2 anak bujang aku suke wat stunt..anak dara aku biasalah tido...hehehehe...alkisah laki aku tya...nak kasut sport x...hu3..dgn simpati aku ckp x yah lah...lenkali...heheh (baiknye bini)

ya allah rmbot danish..dah sama ngan mama pung haaa...hehehehe

mkn nak mkn...sedap tu sosej..hehehe

haaa..otomen pun ko nak mkn gak ke....abis kena bunuh si otomen tu...kahhhh

no komen...kahhhh

cakk...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan