Sabtu, 21 Mac 2009

TAG PSL PEKNEN...

huhuhu..syok gak kena tag ni kan..maceh kak irma sbb sudi tag aku nieh..ok meh layan apa yg aku kena tag...

anak teruna aku...AHMAD DANISH ZIKRY..day 2 after birth

1. WAS YOUR FIRST PREGNANCY PLANNED?
x plan pape pun...kalo boleh nak bunting pelamin..tp heheh xde rezeki..8 bln pas tu bru melekat....itu pun sbb x reti nak romen...kahhhhhh tiba2 tingat lak 1st nite...kahhhh giler kentang pya takut ms tu nak romen....wakakaka

2. WHAT WAS YOUR SECOND CHOICE NAME FOR YOUR OPPOSITE GENDER NAME?
ooo ni x leh bg tau...rahsia..nama2 ni kang ada org tiru hehehe...sbb ni for my coming (INSYALLAH) ler...sbb igtkan nk letak kat 1st anak.kuar lak telor..pastu 2nd lak tiba2 ada nama lain...simpan je lah...hahahah poyo aku

3. WHAT WERE YOUR REACTIONS?
giler kentang pya sonok woiiiii...sapa x sonok dpt tau peknen...heheheh ni dinamakan rezeki drNYA..susah wooo nak dpt...syok giler babas...tp yg x syoknye azab dia...kahhhhhhhhhhhh....

4. HOW OLD WERE YOU?
bape eh jap nak kira....22+40-15-22...ha baru igt...25 taun (palahotak aku bru 2 thn sudah x igt mende...) kahhhhhhhhhhh

5. HOW DID YOU FIND OUT YOU WERE PREGNANT?
igt lg ms tu..bln pose 2006...aku dh x peod smggu...hati dah kocok2 dah..igt koke je leh kocok2 ke..kahhhhhhhh....pas2 test kat umah...ms tu nak sahur ngan laki...g kencing pas2 titik kat upt tu...kahhhh..sekali tgu..jeng jeng..kuar kaler double...giler kentang le aku...terus ckp kat laki...yahooooooooooo saya peknen...kahhhhhhhhhhhhh (tp palahotak igt cite2 psl banak sakit) heheheh...

6. WHO DID YOU TELL FIRST?
of coz lah en.somiku...abis tu abis semua dia canang satu kampung...kahhhhhhhhhh (keluarga dia lah)..hahahahaha


7. DID YOU WANT TO FIND OUT THE SEX?
of cozlah...sape xmo tau...

8. DUE DATE?
21hb May, 2007

9. DID YOU HAVE MORNING SICKNESS?
haaa ada...muntah2..makan muntah...makan muntah..igt lg ms tu mkn mcD..sumbat byk2..last2 balik umah..uwekkkkkkkkkk abis kuar semua..sedih giler..ngis2 aku kahhhhhh tp jap jek pas 3 bln tu ok balik....

10. WHAT DID YOU CRAVE?
xde pulak ngidam pape...bantai semua..kahhhhhh

11. WHAT WAS YOUR FIRST CHILD'S SEX?
Anak teruna...hehehehe

12. HOW MANY POUNDS DID YOU GAIN THROUGHOUT THE PREGNANCY?
Sebelom peknen 60kg..amik ko mkn byk giler ms peknen...terus naik berjuta2 kg..jap tgk buku merah....ermmmm jeng jeng jeng...75kg..fuhhh dasatkan...giler kentang pya berat....lantak le..janji aku sihat dan gemok..hahahahaha

13. DID YOU HAVE ANY COMPLICATIONS DURING YOUR PREGNANCY?
ada...HB tggi..kena cekup 2x smggu...bosan giler....


14. WHERE DID YOU GIVE BIRTH?
hospital besar...Kole Lumpur

15. HOW MANY HOURS WERE YOU IN LABOR?
12 jam..msok ptg..pagi baru banak..giler kentang pya lama...

16. WHO DROVE YOU TO THE HOSPITAL?
abg ipar...sbb en.somi ms tu keje...hehehe


17. WHO WATCHED YOU GIVE BIRTH?
doctor 3 org..nes skit pya rmi keliling katil...hujung pala..en.somi...kahhhhhhhhh


18. WAS IT NATURAL OR C-SECTION?
normal le beb....BANGGA giler nieh..kahhhhhhhhhhh


19. DID YOU TAKE MEDICINE TO EASE THE PAIN?
amikkk.....2x beb..giler kentang pya sakit...igtkan ilang sakit...lagi sakit ati adalah sbb x jalan pun amik ubat tu (pain killer)...kureng tol...kahhhhhhhhhhhhh

20. HOW MUCH DID YOUR CHILD WEIGH?
wow kak irma...bb ko lg dasat eh..igtkan bb aku yg paling besar..3.7kg..hehehe

21. WHEN WAS YOUR CHILD ACTUALLY BORN ?
8.31pg on 19hb May, 2007

22. WHAT DID YOU NAME HIM/HER?
AHMAD DANISH ZIKRY

23. HOW OLD IS YOUR FIRST BORN TODAY?
sila rujuk ticker anak den kat sebelah ni...hehehehe


24. WOULD YOU DO IT AGAIN?
do it again mende..baru je pas pantang ni...ermmmm ntahlah x larat rsnye nak banak lg..sbb penat jaga anak2 kecik ni..kalo jarak dekat..kalo do it again kena tgu depa besar...insyallah...hehehehe..kalo banak xpe..banak jap je sakit...10x banak pun xpe (actionnye aku)...tpi bab nak jaga anak tu...hehehehe penat weiiii....

oklah aku nak tag sape ni...aku nak tag budak yg paling HAVOC sekali ..hehehe

Mereka2 itu adalahhhhhhhhhhhhhhh


1) AI TONGEK (ada aku kesah) kahhhhhhhhh

2) SYA DUREX (sya)

3) TOKEH KAPKEK (her)

4) MAMA DORA (eda)

5) TOKEH M5 (yies)


alamak...rupanya aku yg tingtong..kahhhh ate kami bru jek dpt tag ni...mn lah tau tag ni dah berkurun korg dpt...xpelah aku tag kat mereka2 ni...itupun kalo depa wujud...


1) abg kaman

2) zul

3) mizi

4) lan

5) syam


eh lupa lah..ni kan tag psl peknen...depa jantan..adoiiiiiiii lantak lah korg...kahhhhhhhhhhh

6 ulasan:

  1. AKU KESAHHHHHHHHHHHHHHH!!!! ;P

    sudah la kau el ting tong! kau dah terlambat nk mengeTAG aku. aku dah penah jawab tag ni la. kau gi kebek balik belog aku kalu x caye..ade aku kesah??? ;P

    BalasPadam
  2. ko ape kene el? mabuk ke meroyan? kahhh..tag peknen gi tag jantan lak..ekekekeke...

    BalasPadam
  3. baguslah ko ni...kalo jd student mmg worlddd lah..kasik esemen terus siap...wakakaka...gud...gud...yg aku nk pecah perot leh lak ko suruh bapak2 ayam tu yg citer psl banak...apa yg depa tau...suh kita sabar..tahan sakit bagai...tu je dia tau....hahaha

    BalasPadam
  4. kahhhhhhhhhh ko ni buat klako la.....terkentut2 aku baca tang ko tag jantan2 malaya tuh...celah mana depa nak peknan?

    BalasPadam
  5. oit .. wakakak ko g tag org2 jantan wat pe beb.. ko ni bior tul .. kang diorg jwp kang pengsan ko

    BalasPadam
  6. kahhhhh aku lupa le...sbb terlalu tersyok sgt nak jwb tag..sekali kahhhhhhhhhhh biorlahhh...

    BalasPadam